20. april 2013

Spring rolls

Når man er så heldig å kjenne en som er fra Thailand, da skjer det plutselig at du bare får en boks full av de deiligste spring rolls, jeg elsker vår ruller...disse små som er laget etter beste thai kjøkken er himmelske. Jeg liker når de er små og masse filodeig. Det minner meg om at jeg lengter etter Thailand, sommer, varme og sol...late, lange dager...kunne jeg bare få lurt med brannmannen dit igjen. I mellomtiden får jeg kose meg med gode spring rolls...mums...(hm...bare jeg har olje til å steke dem i nå da...åååå, typisk...må i butikken å kjøpe olje til fritering... ) En dag skal jeg be Pim lære meg å lage slike, så kan vi kanskje lage et DIY blogginnlegg om det. Ha en fin lørdag videre bloggfolk.


1 kommentar:

siri ore elle sa...

Hei der!
Så heldig du er! Jeg har laget vårruller mange ganger, liker også når de er små :-) Lenge siden jeg har laget nå.....Det går litt i rykk og napp her....
Så fint pyntet med gulerøtter!
Ha en fin søndag!
Klem Siri