9. februar 2012

Endelig i hus

Helt siden jeg så danske Liebes keramikk i bladet Bolig Liv for mange, mange år siden har jeg vært hemmelig forelsket i de fine pastell fargede tingene hun lager . Hun lager bare så mye fint, hver gang jeg har vært i København har jeg gått inn i butikken og holdt litt på en slik skål og krukke, men det har alltid vært for dyrt syntes jeg. Men nå sist vi var i København hadde jeg litt ekstra gullmynter på lur og da kunne den fine skålen bli med meg hjem. Jeg bare elsker den, så fin. For dere som ikke kjenner til keramikken klikk dere inn på hjemmesiden og nyt de fine fargene. Ta vare på det fine i hverdagen, ikke glem at dem er det flest av. Dette har jeg lest et sted og jeg bruker det ofte som klar tale til meg selv: "Alle disse dager som kom og gikk, ikke viste jeg at det var livet" dagens kloke fra Wilhelmine. 




Fiiiineste skålen;))



7 kommentarer:

Lill sa...

Veldig søt skål - og butikken er verdt et besøk. Jeg leste om henne i Rom 123 eller Boligliv i den siste utgaven. Ha en fin dag!

Kaspara sa...

God morgen Wilhelmine
Susan Liebe har de fineste ting og det morsomste hjem. Har sett flere boligreportasjer fra hjemmet hennes. Så flott at du endelig fikk med en Liebe-sak hjem!
"Alle disse dagene osv." er virkelig ord jeg har tatt til meg. Har sett disse ordene så ofte i dødsannonser og synes de er gode ord til ettertanke. Livet er her og nå og vi må nyte det!
Ha en strålende dag!
Klem fra Kaspara

Anonym sa...

Jeg er også fuldstændig vild med Susan Liebes stil og har efterhånden en ret stor samling af fade, vaser og skilte. Det første fad, men teksten "meget mere slik", er helt tilbage fra 2005.
Tillykke med fadet, er du ikke bare lykkelig for at du sprang ud i det?

AvMeg sa...

Enkel og søt :-)

Bente sa...

Så fin Wilhelmine - jeg har også handlet hos Liebe - samme type fat - til småkaker. Er veldig glad i det fatet - gjør liksom ikke noe om kakene er mislykkede når fatet er så fint;)

Klem til deg!

Lise B sa...

Kjempefin! Skulle ha hatt en slik en jeg også, og den skulle ha vært selvfyllende

siri ore elle sa...

Hei på deg, Wilhelmine!!

Takk for du stikker innom meg og legger igjen så koselig kommentar!!! Blir så glad!!

Kjempefin skål, har ikke sett sånne før!! Likte den du viser veldig godt!

Den superfine lampen på kjøkkenveggen din, falt jeg totalt for, utrolig stilig!!
Blir spennende å se om du sprayer hengelampen, tror det kan bli fint
:-))

God natt til deg!! Jeg har fri i morgen og skal rangle litt til i kveld:-))))

Klem Fru Samuelsen/Siri