23. mars 2012

Kitch blomsterpynt

Wilhelmine har i lang tid ønsket seg en lysslynge med blomster, jeg trodde det skulle bli så fint, jeg er litt i tvil når jeg endelig fikk hengt den opp, må kanskje bare en tilvenningsperiode til...hi,hi...jeg har gitt en slik i gave til en venn og hos henne ble det så fint, men passer det inn hos den eklektiske stilen til Wilhelmine, her i huset er det alt, alle treslag, alle stofftyper, alle papirtapet typer...men tilsammen er det vell en slags stil...hi,hi...hva syntes dere om blomstene...de kommer fra Watt og Veke...finnes også i hvitt og mørkerød...her ser dere min i lys rosa..."mere harry kan det ikke bli" var brannmannens konklusjon;)) Ha en fin helg...klemmer deles ut til alle med vårsol energi;)


Den er veeeeldig søt når den lyser på kvelden da dere;)) 



9 kommentarer:

Skjerstad sa...

Syns disse er superkule Wilhelmine !!! Å blande stiler er så fint :)
Lysslyngen er ikke Harry - det er LEKKERT !

God helg !
Klem fra Janne

En støvel og en sko sa...

Synest ikke den er harry, men at den passet veldig fint inn i den kroken. Har ønsket meg en slik selv, men forløpig har jeg beholdt en jeg kjøpte på Ikea rundt peisen.
Ha en fin helg, Wilhelmine.
Klem :-)

Randi! sa...

Jeg syns den passet fint i kroken....ble sommer...og skjønn farge var det også!
La den henge!!

Petra / Popetotrora sa...

Vilken himlans fin ljusslinga!

Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig helg!

Banebakken sa...

SÅ utrolig fin den var!
Superlekkert med litt mix
og mismatch : ) disse gubbene...
tsk tsk.
God helg, Wilhelmine!
Klem.

Tevanga sa...

Den var virkelig fin! Og jeg ser akkurat for meg hvor søt den er på kvelden :-) Loppemarkedet er på Østsiden klubbhus, lørdag 11-15 m auksjon klokka 13 og søndag 13-15 med auksjon på visstnok hemmelig tidspunkt, for det står det ikkeno om. Akkurat hvor Østsiden klubbhus ligger hen på Østsiden, det vet kanskje fåglarna, dessverre ikke jeg. Men jeg skulle så gjerne vært der, hadde det ikke vært for den der dumme jobben :-/ Jeg er sikker på at de har nyydelige vatt-tepper og tivolilamper oppover veggene! Når jeg sitter og kikker på annonsene i avisa, så ser jeg jaggu at det er samler og antikkmesse på Greåker også! Kanskje jeg kan få sneket inn et lite besøk der på søndag før kveldsvakta mi??

Klem

Duse Pasteller sa...

Så skjønne!!:D
GOD HELG til deg!<3
klem

siri ore elle sa...

Hei!!
Synes denne blomsterlenka var kjempestilig!!! Ikke harry!! Bare kul!! Kan tenke det blir koselig om kvelden med lys i:-)))
Fortsatt god helg til deg:-))

Klem

Stilleben sa...

God morgen/formiddag W! Så fine blomsterlys! De likte jeg godt. Lykke til med skrivingen, det er pes, i fjor holdt jeg faktisk på med masteroppgave-skriving. Fy, det var et slit. Men stå på. Det er givende også, du lærer enormt. Faktisk savner jeg skrivingen i år. Men glad jeg har tatt permisjon, for jeg hadde ALDRI klart master ved siden av full jobb og flyttesjau! Vi kommenteres. Klem fra M