20. januar 2013

Fantastisk vatteppe kupp

Wilhelmine har funnet to FANTASTISKE vattskatter, det er bare ikke til å tro!!! Det er to vattepper i helt ulik stil, men begge gir de hjertebank...det er lenge siden jeg har brukt det hjertebankordet nå...og jeg var redd for at lykkefølelsen over glade retrostoffer skulle bli borte...men når jeg så disse teppene kom den endelig tilbake. Se hvor fine de er da dere...det ene har jo den helt klassiske retro mønster feelingen, de flotteste farger jeg har funnet på et vatteppe noensinne...rosa store blomster til glede for et retrohjerte...


Tipper jeg ser ca slik ut som den søte damen under her når jeg finner vattskatter...hi,hi...dere husker vell henne fra Notting Hill filmen, den fineste filmen jeg vet om...ja bortsett fra Tante Pose da...


Tror ikke jeg klarer å selge dette, ikke ennå da...hi,hi...men dere kjenner jo meg...plutselig blir jeg lei...så havner det ut på bloggen som retro til folket...


Det andre teppet er nydelig og sart i sine farger, det er nydelige pasteller...jeg er forelsket i dette teppet...det skal få hedersplass i stuen. Brannmannen var med når vi fant disse skattene, han kunne definitivt ikke forstå gleden Wilhelmine hadde når hun fant teppene...men det gjør ikke noe...hi,hi



Denne stolen elsker jeg, kjøpte den på butikken over alle butikker, nemlig 13 butikken i Tønsberg. Minner meg om at det er for lenge siden jeg var der;) Ha en riktig fin søndag alle sammen, her i Wilhelminebyen skinner solen og brannmannen lager egg og bacon til brunch...livet er fint akkurat nå!


7 kommentarer:

Kaspara sa...

Hei du superglade!
Grattis med kuppene! Det første teppet er jo veldig, veldig retro-fint og det andre er rolig og vakkert til stolen.
Det er deilig med hjertebankfølelse i blant. Nå har vi akkurat spist innbakt ørret og er stappmette. Gutta ser på fotball og jeg titter på blogger i naborommet.
Ha en fin ny uke Wilhelmine!
Klemmer fra Kaspara

Barbros lille atelier sa...

For noen flotte vatteppet du har funnet!
Det øverste var utrolig skjønt!
Gøy å gjøre sånne fine funn:-)

Klem

Frk.Eplegrøt sa...

Knall lekkert det rosa og lilla :) deler hjertebanken der gitt.

mellaogmalla sa...

Så fine! Greit med nye inn når du selger unna gamle;)
Og dama fra Notting Hill - hihi - hun er fantastisk!
Fin uke til deg:)

Hjertedamas blogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Nydelige tepper i fine farger :D Og jeg elsker disse engelske/ amerikasnke kalssikerne med Hugh Grant (og Colin Fish)i rollen. Jeg fikk tak i Tante Pose til jul :D klemmings Grethe

Dynamisk Salong sa...

Hei, Wilhelmine! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg på tv-skapet mitt. Er jo litt skummelt-spennende å delta på NIB-utfordringer for en "fersking" som meg, men det hjelper virkelig med god´ord som dine! For en aldeles fantastisk skatt av en stol du har fått tak i på 13. Skulle gjerne hatt en sånn en i hus ja! :-) God torsdagsklem fra Beate