15. november 2012

Pics from da House



Torsdag, det betyr en dag igjen til fredag og det betyr helg. Neste uke skal Wilhelmine på studieopphold i hovedstaden, det nærmer seg sakte men sikkert slutten på denne reisen som har vart i snart 4 år, hva gjør man ikke for å bli flinkere og klokere...selv om det eneste jeg føler for tiden er at jeg holder på å bli sprøøøø. Etter mye sykdom i familien og lange mørke høstkvelder skal det bli godt å få seg en luftetur til hovedstaden. I dag har jeg knipset noen bilder litt rundt i stuen, irritert meg over allt støvet og irritert meg ennå mer over at jeg sitter her og blogger når jeg egentlig skulle sitte i skrivebunkersen min å lese om helt andre ting...får gjøre det snart da...ville bare si hei til dere alle fininger som følger bloggen min, I løve yah all;)) 


Ira design, kakeboks som skal fylles til jul.


Gammel familieklokken til brannmannen og den gamle skrivemaskinen til farfaren min.


Deilig kakaopulver som holder energien oppe for en sliten masterstudent.


9 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Dom där IRA-burkarna är verkligen fina! Hade gärna haft en egen att fylla med kakor till jul. :)

Unknown sa...

Nyyydelige boksen!
Masse lykke te videre med studeringen. Det kan værr slitsomt te tider det ja...

Unknown sa...

Fine bilder. Gøy med saker og ting som betyr noe. Lykke til videre med studiene. Om en stund vil du tenke tilbake og si at de fire årene gikk fort som en vind :-)

TUSEN VASER sa...

Åh, fin plåtburk!!

Anonym sa...

Hold ut, hold ut, du er snart i mål! Du er FOR flink, du! Men når du først har vært for flink i så lang tid, kan du jo sikkert like godt fullføre... God helg! Mange klemmer fra Anne.

Fammo sa...

ÅÅh vilka bekanta tankar! Same,same =)Borde läsa, borde skriva, borde studera.... men det är så roligt att söka runt i alla bloggar. Kämpa på med studierna!

Tevanga sa...

Hang in there! En vakker dag er du i mål, og da kommer du til å være overlykkelig. Ikke dumt å få en uke i hovedstaden midt oppi det hele heller da, selv om det sikkert blir mer business enn pleasure. Et av mine kommende nyttårsforsetter skal være å dra oftere inn til Oslo, for der synes jeg at jeg er alt for sjelden gitt...

Ha en fortreffelig Oslo-uke, og så blogges vi :-)

Stilleben sa...

God sen kveld. Du er superflink. Beundringsverdig! Jeg har mottatt grønne, skjønne dynetrekket og penger er overført til din konto. Gi meg en bekreftelse når det er mottatt, så jeg vet at alt er i skjønneste orden. KLem fra M

Free Hotel Job Search Websites In Chennai sa...

Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Job fair for fresher