1. februar 2011

Vinner av Giveaway

Da er det 1. februar og vinneren av Wilhelmines Giveaway skal trekkes. Fabian har brettet små lapper og skrevet nummer på dem alle, 69 små lapper ble lagt i en kurv.
Ved frokosten i dag ble det foretatt trekning.
Wilhelmine er bare helt overveldet over all den fine responsen det har vært på dette lotteriet.
Hele 69 personer har vært med og det ble mange navn å holde styr på.
Den som Fabian trakk som heldig vinner denne gang var bloggen :

4 ETG

Ta kontakt med meg på mail ni-ma-as@online.no og legg igjen din adresse så skal jeg sende deg premien. Håper du får glede av denne boken og finner noen oppskrifter som du liker, hjemmebakt brød er bare den beste duften som finnes. Ha en fin dag til deg i 4. ETG;)) Og en kjempefin dag alle dere andre som også var med. 2011 vil nok by på flere blogglotterier her på Wilhelmines!


5 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

gratulerer til den heldige vinneren i 4. etg:)

klem fra Trine:)

Louise sa...

Å, hurra nå ble jeg glad! Dagen ble med ett litt bedre.
Tusen takk!
Jeg sender deg en mail.

Hilsen Hanna Louise

Pafrika Og Belkini sa...

Grattis til heldig vinner! Jeg har vært litt slapp på bloggefronten i det siste, men er innom fra tid til annen. Og så må jeg si en ting til deg som jeg har tenkt på lenge - jeg får så utrolig mye skryt og kommentarer for heklesjalet jeg vant hos deg! Har brukt det omtrent daglig siden jeg fikk det, jeg eeelsker det, det er ikke tull engang. Folk har spurt hvordan jeg har laget det (her har jeg vært helt sannferdig, selv om det har vært fristende å skryte på seg slike hekleferdigheter, og sagt jeg har vunnet det hos en superflink håndarbeidsdame), og flere har bedt om oppskriften. Tenkte jeg måtte videreformidle skryten til rette vedkommende - og nå har du fått den! Vel fortjent!

Bente sa...

Hei - og gratulerer til vinneren - herlig med hjemmebakt brød:)

Her må knekkebrødboksen fylles opp!

Ha en fin tirsdagskveld - klem fra Bente.

Frk.Eplegrøt sa...

Grattis Louise! :)