5. desember 2011

Jul i tallerkenhylla og mere engler


Litt jul blir det for hver dag, en lysslynge fra IKEA pynter opp tallerkenhylla i år. En superfin engel fra en bruktbutikk henger også til pynt sammen med Kasparahjerte. Om et par dager reiser brannmannen og Wilhelmine på et lite julebord til London, vi pleier å ha et eget julebord for Wilhelminefamilien AS, ja, for staben i familien da. Direktør brannmann og daglig leder Wilhelmine.
Da skal vi spise deilig indisk mat og   
en tur innom Gordon Ramsey...hi,hi...ikke privat da...men det var det vell ingen som trodde...hi,hi. Men på hans restauranter så kan man nemlig spise superbra mat til en "billig" penge til lunch...for de som er opptatt av slikt, på kvelden blir det for dyrt for "firmaet vårt". Det som er bra med denne turen er at det ikke skal være julegaveshopping etc, det skal bare være hygge og mat, lang hotellfrokost og fiiine matblader med i vesken hjem. Wilhelmine har bare en plan og det er å få med brannmannen på en cafe i Primrose Hill, den derre cupcake cafèen...det er et must...ellers ingen planer for en gang skyld, jo...forresten kanskje Vintage heaven, eller Whoole foods, eller...hi,hi...nei, da brannmann...lover...ingen retro bonanza på denne turen...



hmmm...ser ut som om jeg må ha noe rosa og rødt i hylla også...lurer på hvem som har laget denne fine engelen jeg fant i en bruktbutikk...jeg drømmer om å finne en hel kasse med gammel julepynt, julekuler og engler og et spyd til å ha i toppen av treet...



Ha en fin mandag videre. 


10 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

God mandags formiddag frøken!!
...Så moro med utenlandstur da!
London er et av mine favoritt steder å reise til! Er noe med den byen som bare er helt fantastisk :)
Kose dere masse, men opplevelser og god mat!

...GOD uke til deg snuppelupp!

Klem Ida Susanne

Frøken Loppe sa...

Hei!
Så kosleg med eit eige julebord for "styret i familien" :o)
Ein herleg måte å roe ned litt i desember... som i tillegg til å være ein utruleg kosleg mnd, også kan være "litt" stressande med julehandel, julevask, kakabaking, pynting, besøk, juleavslutninger..... ja, osv :o)
Kosleg med lys i tallerkenhylla di!
Ha ein god måndag!

Anonym sa...

Hei Wilhelmine. Fin julepyntet tallerkenhylle! Ha en super tur dere to! (Ville ikke følt meg heeelt trygg hvis jeg var Brannmannen, du klarer vel å lure inn en liten tur innom et eller annet retrosted, hihi!)
Klem fra Anne.

Yldi sa...

Så søt den engelen var! :)

siri ore elle sa...

Masse fine ting i hylla di:-) Stilig med en sånn lyslenke, tror jeg må prøve å få kjøpt en slik!
God tur!!

Klem Fru Samuelsen

Randi sa...

Kos dere på tur! Nyt god mat,men, bare bittelitteshopping er vel lov vel???? Hallo...vi snakker London!!

Henriette sa...

Fin hylle og fine ting! :) Så gøy med tur til London! Der har jeg faktisk aldri vært (?!) Så absolutt snart på tide å få meg min først tur til London. En god kamerat har funnet kjærligheten i London, og hun har kommet flyttende hit til Norge. Litt overgang fra London til Sandefjord vil jeg tro, hehe. Har et håp om å bli med dem på en guidet tur til London i nær fremtid. Du må kose deg masse! God tur :)) Klem Henriette

Skjerstad sa...

Så herlig det høres ut Wilhelmine :) Godt å ha en slik tur nå i denne mørketida . Dere får kose dere skikkelig , så håper jeg vi får noen bilder ;)

Klem fra Janne som likte engelen :)

AvMeg sa...

Et slikt julebord vil jeg også ha -får vente til "firmaet" mitt blir litt eldre kanskje ;-)
God tur :-)

Loppedilla sa...

toppers julebord det vel! tenke Wilhelminefrua får med sæ noen små skatter hjem likevel:) God tur!