29. august 2010

Heklede fluesopper.

Som sagt tidligere så har jeg i lang tid kost meg med inspirasjon fra andre bloggere. Og det har vært mange som har blogget om heklede fluesopper. Jeg har lett etter en oppskrift i lang tid, men har ikke lykkes å finne noen før nå. På Stoff og Stil har jeg endelig funnet den oppskriften jeg vil ha, jeg venter den i posten snart. Jeg har øvet meg litt og heklet på frihånd disse fluesoppene, ikke så verst de heller da. Planen er å lage mange til advent for å henge på et lite granbartre...men det er jo lenge til jul. Får kanskje lage noen i brunfarge som kan henges opp på noen kvister til pynt i høstmørket.



1 kommentar:

Skjerstad sa...

Hei :) Så koselig bilde ;) Du å du så masse kokebøker du har !! Må jo være supert å ta et dypdykk i disse ;) Å den kaffemaskina ... må være kjempegodt å våkne om morgenen og lage seg en kopp Amerikano til den :) Ja jeg funderer litt på det med Epla Butikk ;) Kanskje jeg skal gjøre det , vi får se :) HI HI ;)

Ha en super dag :)