15. oktober 2012

Lykke på en lørdag og Instagrambilder

Man vet man har lykkes med noe når man hører en stemme si i telefonen: "ÅÅÅ, jeg gleder meg så mye til du besøker meg på lørdag mamma!!" Det er bare så koselig å reise på "besøk" til sin egen lille store datter som bor i hovedstaden. Det var litt av en overgang når hun flyttet ut av huset, jeg vet rett og slett ikke om jeg taklet det så bra...men nå har jeg lært meg å ikke ringe hver dag, ikke ligge våken hver natt og vente på telefon i tilfelle det har skjedd noe, ikke bekymre meg for om hun har mat og ikke lure på om hun er hjemme før kl. 24.00....HERRE GEMMINI dere, det er ikke lett når man får store barn asså! Men når det er sagt så er det UTROLIG koselig å vite at vi kan ha slike mor-datter dager sammen innimellom. Da koser vi oss veldig, den mellomste Wilhelminedatter tar med mammaen sin på koselige caféer, leter frem loppis i hovedstaden og tilbyr seg å kjøre hele veien hjem når Wilhelmine er helt utslitt. Det er lykke det! Her kommer et bilderas fra Instagram på en fin lørdag...kremt...bildekvaliteten er ikke helt proff ser jeg...får skylde på telefonen da...hi,hi

Startet med frokost på Åpent bakeri...favoritt!!!




Marked i Bogstadveien...sjekk Moods traktoren da dere...


Vi surrer oss bort i hovedstaden...hvor ligger Vestkant torget???

Vi er ikke bra på kart...hi,hi...søt video;))


Kjørte i hu og hast for å rekke Bolina...fineste interiørbutikken...

Koste meg med denne Grandisen når jeg kom hjem...som er den beste!!!


Begynte på ny Skappel...med ekte vare...noe som også er det beste!!!


Inspirert av en viss traktor ble en Ikea krakk pink, very pink!!


6 kommentarer:

cgs-redesign sa...

Hei og god mandags morgen :o)

Så fine bilder da, og for en hærlig
ROOOOOSA krakk ;o)

Selv om jeg ikke har så store barn
enda, så skjønner jeg godt hva du
mener om å ringe og å ligge våken
på netterne... Er så heldig å ha en
lillesøster som er 12 år yngre enn
meg, Nå er hun nettopp fylt 19 og
bor et stykke unna og lever jo som
de fleste andre 19åringene rundtom.
Å jeg kjenner på hele kroppen hvor
mye jeg gruer meg til mine egne blir
så store, hehe....
Men alt har jo sin sjarm da :o)

Håper du får en flott uke...

Klem fra Cecilie

Skjerstad sa...

Så koselig da Wilhelmine :)
Å bare være dere ei helg er skikkelig kvalitetstid !
Kanskje dere har vært mere sammen i helga, enn det dere har gjort på ei hel uke, når hun bodde hjemme ;)
Men jeg skjønner deg.. hjelp jeg gruer meg til det er min tur.
Han er 15 nå, men plutselig er han ute av redet.
Kul farge på den krakken !

Janne

En støvel og en sko sa...

Hei Wilhelmine,
Synest bildene dine var veldig fine og sjarmerende. Og for ei fin jente du har. Ser ut som dere hadde en helt perfekt dag sammen!
klem :-)

Randi sa...

Jeg kjenner meg så godt igjen...disse bekymringstankene som kommer snikende...om at våre fine barn har det bra....heldigvis,så kan vi dra på besøk....og vi kan kose oss sammen.....litt vanskelig tanke...at de skal stå på egne ben!
Heldigvis....de utstyrt med fornuft...så det går bra!!!
Klem!))

bevaremegvel sa...

Kjenner meg så veldig godt igjen. Mine to eldste er flyttet ut, og det var langt fra enkelt (for meg). Fikk nok en liten sorg, men det går bra nå! Besøkte de i forrige uke, og det var trist å reise fra de igjen, får ikke sett de så ofte som jeg ønsker.
Men vi kan være glade for fornuftige og selvstendige barn!

Så ut som dere hadde en fin dag. Jeg har også lett etter vestkanttorget :)

Klem Tessa

Anonym sa...

Jepp, overgangene er rimelig tøffe . Selv om jeg har en mellomstor sønn boendes hjemme, sammen med hans sønn, så har han også flagget heimen ved et par anledninger, men har vært nødt til å komme hjem igjen. Men en dag forsvinner han også ut av døra, og da blir det stille i heimen. Egentlig gleder jeg meg.....tror jeg. Klem Grethe