9. juni 2012

Skjøre gamle kopper viser seg frem.

Jeg har liksom for meg at disse koppene er veldig, veldig gamle og veldig sjeldne...hi,hi...jeg syntes liksom de har en slik aura rundt seg...ser de for meg i en gammel bygård i Oslo, hvor det bor en gammel dame, som jeghele tiden drømmer om skal ringe til meg og be meg tømme hele den store leiligheten for kopper og kar...også ber hun meg ta med alle de gamle sengeklærne også, de "stygge" med blomster på...hi,hi...men det skjer vell ikke...tenk dere det da dere, jeg har sikkert sagt det før, men en slik leilighet med 3 store stuer på rad, hvor ingen ting er rørt siden 40 tallet...allt kan jeg få...ååååå,  hjelp jeg får pustebesvær...men drømme er jo lov da...og om noen liksom skulle kjenne en slik søt gammel dame...just call me...Wilhelminebilen kjører fortere enn dere aner... Men over til koppene, de viser seg frem i all sin prakt her...se pent på dem så de ikke sprekker...hi,hi... 
(Uff, kanskje det bare er slike juggel saker fra et billig marked i syden:( men jeg liker dem uansett da...real love) 


2 kommentarer:

Unknown sa...

Koppene var kjempesøte. Og for en herlig drøm :-)
Klem, D

Randi! sa...

Skjønne kopper...og sikkert syltynne.
Alt var så tynt før....husker vi var hos mormor og morfar hver fredag...(gamle dager...leeenge siden) Og vi fikk brus....i kjempetynne glass....og fikk streng beskjed.."ikke bit i glasset" det kan sprekke!
Herlige minner!!!