30. juni 2012

Nye sko!


Nye sko! Dette er de fineste skoa jeg har hatt...de er bare såååååååååååå gode å gå i. Takket være at jeg har to døttre som passer på at jeg ikke bare går rundt i velur dresser (les=fast koseantrekk inne, typ... hver dag) og raggsokker hele tiden, får jeg med meg noe av dagens mote og nyheter. Nike free er de beste sko jeg har gått i noensinne, de er bare amazing. Litt dyre for mitt budsjett, men i London ble de mine for 79 pund...litt billigere enn her hjemme da. Fargen er et must i følge Wilhelminedøttrene, om jeg ser sporty ut er jo noe annet...hi,hi... . Jeg tok ca 100 bilder av dem på tuben når jeg hadde kjøpt dem...man kan jo bare ane at folk måtte tro jeg var splitter pine gal...men jeg er jo bare en blogger!


7 kommentarer:

Skjerstad sa...

Dritkule Wilhelmine !!
Slike sko passer til alt syns jeg, har til og med sett folk i brudekjole og fargerike joggesko ;)
Herlig farge :)

Frk.Eplegrøt sa...

nice!
Jeg har også et par knall lilla adidas som jeg elsker :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefine sko i nydeleg farge!
God helg!

Randi sa...

De var kule....og fantastisk farge. Håper du får brukt dem masse!)))

RosMari sa...

Kjempetøffe sko og flott farge... Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Rosen

Lise B sa...

Kjempebillige, jeg tror nesten ikke jeg har kjøpt så billige sko siden forrige årtusen en gang. Kanskje på salg. Jeg leter alltid etter fornuftige sko, som jeg hater å kjøpe, men disse! Takk for tipset!

E.R.R.Y sa...

Men åh vad de var läckra! Nu måste jag på jakt efter något liknande. Har rosa Converse, men de är ju tyvärr inte så sköna att gå i.

Tack för dina goa kommentarer hos mig, de gör mig alltid så glad! :)

Kram