20. juni 2012

Rekandes på en fjøl

Jeg lurer på om jeg har vist dere den fine fjølen jeg kjøpte i Berlin i vinter, uansett...her kommer den en gang til, den ligger øverst på bildet...den er i bruk hver dag til dagens blings til frokost.
I dag fant jeg denne lille retro fjølen også, underst på bildet, i bruktbutikken til 5 kr, den er bare så ekte retro for meg, husker farmoren min hadde slike...som jeg fikk brødskiver med tomat og majones på...også masse pepper...da koste jeg meg veldig asså...


Ha en fin torsdag som kommer!

9 kommentarer:

Snullemor sa...

Muuuuh - hvor den fin : )

gult hus i svingen sa...

Utrolig fine fjøler, jeg kjøper alt jeg finner av sånne:) Har allerede en liten samling, mulig jeg viser en dag:) Vi har jo retro benkeplate også vettu, lik den nederste fjøla:)

klem Trine:)

Petra / Popetotrora sa...

Ja, jag hade i alla fall inte sett den tidigare. Fin!! :-)

PillePalle sa...

Slike er utrolig populært her i Tyskland. Morsomt!
Klem, PiPa

PillePalle sa...

Slike er utrolig populært her i Tyskland. Morsomt!
Klem, PiPa

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

hihi så søte! Den nederste har jeg også noen exemplarer av. Heerlig retro! Til å smile av!

Tevanga sa...

Heisann

Kjempefine begge to! Jeg fant en hel stabel av den nederste varianten i Danmark for to år siden, bare at de var sirkelrunde. Utrolig tøffe! Og så slo idioten i meg til, og jeg kjøpte bare noen få. Tenker enda på alle bord jeg kunne ha dekket med en sånn fjøl til hver person...

Klem

Bente sa...

Artige fjøler, Wilhelmine - minner meg litt om slike man kan få kjøpt på DesignTorget - som er en av mine favorittbutikker:)

Ha en fin kveld og en fin ny uke - klem!

Anonym sa...

Kjære Wilhelmine,
jeg har jo glemt å takke for den søte og hyggelige overraskelsen som kom i posten her om dagen, du er for snill, tusen, tusen takk! Den henger på tavla i stua, og er så fin og morsom! Jeg begynte på en mail til deg, men tror aldri den ble fullført, jeg ble vel kanskje avbrutt av noen kranglefanter eller noe sånt, hehe! Ha en fin ny uke! Klem fra Anne.