3. mars 2012

Vatteppe



I dag flyttet et nytt vatteppe inn i Wilhelminehuset, 50,-kr på den lokale gjenbruksbutikken som jeg kjører forbi hver lørdag når det skal handles inn brød til lørdagsfrokosten. Brannmannen sier jeg snart kan polstre hele huset med vattepper, men jeg bare elsker dem og skjønner ikke hvordan jeg kunne leve uten dem før. I dag er det den store slappe av dagen i Wilhelminehuset, bare ta det med ro og ikke gjøre noen ting...hm...mulig at jeg har skrevet noe ala dette før...hi,hi...men det er bare så deilig å ikke gjøre noen ting. En ny te som jeg lenge har ønsket meg har jeg også fått i hus, jeg elsker Earl Grey...det er nesten det beste som finnes, den gode duften av Earl Grey sammen med et nytt boligblad og fridag...da er det himmelrike for Wilhelmine...ha en god lørdag alle dere som titter innom også;) 


6 kommentarer:

Skjerstad sa...

å lykke Wilhelmine !
Dette var nydelig, helt utenom de jeg har sett før, tror det er ringblomster..nei løvetann :)

Her har vi bare slappet av i dag også , i solveggen !

Klem fra Janne som ønsker deg en fin kveld :)

Tina sa...

Herlig teppe! god lørdag!

Stilleben sa...

God kveld W. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar på mitt blogginnlegg. Det setter jeg stor pris på. Jeg er dårlig på å kommentere om dagen. Har vanvittig mye å gjøre. Vi skal flytte. Vi har kjøpt større hus. Gammelt og fint! Fra 1923. Er utrolig glad, men det er også litt av en jobb. Dette er det fjerde huset jeg kjøper før fylte 40! Vi vurderte lenge å bygge ut her vi bor, men det hadde blitt kostbart. Derfor ble vi happy da vi fant større hus i nabolaget. Ja, det skal bli stas når vi er på plass, men før den tid; ekstremt mye jobb. Jeg rydder og maler og sjauer om dagen. Har til og med tatt ut en uke ferie, fordelt på fredagene fremover, rett og slett for å komme i havn. Vel, dette ble langt. Skulle jo egentlig si; herlig vattskatt du har fått i hus! Jeg er vatt-elsker så det holder. Ha en fin kveld kjære W. Klem fra M

Unknown sa...

Jammen meg klare du å få fatt i vattepper ja snuppa :o)

Kosa deg masse i kveld med den fine familien din.

Anonym sa...

Kjempefint vatteppe, Wilhelmine! Veldig fine farger, også 50 kroner, da!!! For et kupp! Synes nå å huske at det var 16. mars du sa du skulle til Vestfold, jeg skal med Pia til MR av skulderne på morgenen, men det er ca kl ni, tror jeg, så jeg rekker vel å slenge meg på et eller annet! Og du er hjertelig velkommen innom meg, hvis du får tid! Fortsatt god helg! Klem fra Anne

tonemor sa...

Jeg vil også bil glad i vattepper! Bruker du de som tepper, pledd, dyner, eller hva. Det er først og fremst de gode fargene jeg ser...så langt...