1. april 2012

Vinner av Wilhelmines giveaway og litt påskepynt

Hei på dere alle gode bloggvenner, takk for alle hyggelige kommentarer som popper inn her på bloggen hver dag. Dere er gull! Jeg skulle gjerne ha gitt en liten premie til alle som har vært med på min gi-bort, men det kommer nye muligheter i løpet av året, flere gi-bort og flere bøker. 

Den som ble den heldige vinner trukket opp av hatten med lodd denne gang var: 

Randi


Randi! sa...Jeg er med...klart jeg er...
Må jo ønske meg den boka!
Helt ærlig...er liksom ikke helt med når det gjelder 1,2 og 3 lodd!!
Så uansett 1 lodd på meg..og så er det bare til å si tvitvi!!


Hun har ikke blogg selv, men kommenterer ofte med koselige ord her inne på Wilhelmines. 
Håper du kommer til å kose deg med boken, den er til stor inspirasjon. 

Ta kontakt med meg på min mailadr: ni-ma-as@online.no og send meg din adresse, da kommer boken til deg i posten etter påske. 
Ha en fin søndag videre alle sammen. Husk at det er narredagen, har du blitt lurt? 


I helgen har det også blitt produsert litt påskepynt. Tidligere har jeg jo sydd noen hjerteranker til Valentinesday, nå er det noen fine egg på ranken som skal få pryde Wilhelminehuset i påsken. Jeg har ennå ikke fått pyntet opp med den fine duken min fra Stoff og Stil, må bare få opp farten...


Hm...det skjer noe med bildene for tiden, de blir liksom ikke så klare som før...hva betyr det da...




Ha en fin palmesøndag alle gode bloggvenner!

9 kommentarer:

Anonym sa...

:-) Kjempefine dekorative egg ! Jippi påskefri! Ha ei fin fin påske!! mvh Anita

Nennes sa...

Så flotte egg :)

Ha en fin dag og god påske!

PillePalle sa...

Kjære Wilhelmine! Det var jo lenge siden sist! For fint påskepynt du har laget. Du er jo en kunstner med symaskinen. Fine ting du fant på gjenbruk. Dette brettet likte jeg mest. Vi hadde et sånt i lilafarger da jeg var barn. Håper du får en fin påsketid.
Klemmer fra PiPa

HeppieHermpie sa...

Hey!! Randi is a lucky winner.. I think!! I like your eggs, nice fabrics!! ♥ from Holland ♥ Herma (ps:maybe therse's something wrong with the settings from your camera..??)

Tevanga sa...

Gratulerer til den heldige vinneren :-) Kjempefine eggeranker du har lagd. Jeg klør også i fingrene etter å lage litt nytt til påske. Jeg får se om gutta boys snart blir ferdige med å rasere det allerede ferdigrota rommet, så kanskje vi får slengt sammen et lite påskeverksted i løpet av ettermiddagen.

Ha en fortsatt god dag :-)

Anonym sa...

God kveld Wilhelmine! De eggene du har sydd var supre!!! Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt... Fantastisk dame, det er det du er! Den boka har jeg fått skikkelig lyst på, så jeg lurer på om jeg kanskje bestiller den en vakker dag... Ha en super påske, håper du får slappet av litt! Klem fra Anne

Randi! sa...

Hipp hurra...JEG VANT!!!
Heldige meg!)) Tusen takk Wilhelmine!
Gleder meg til å få den mellom hendene...lykke!!!!
Eggepynten din var kjempesøt.Du er superflink med symaskinen...

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Grattis til Randi! Så fine egg du har sydd, jeg klipper og limte noe lignende i fjor. Det hadde jeg glemt og nå skal jeg rumle og tumle på loftet og lete.
Filleryeputa ble superfin forøvrig!!Husker du nevnte den sist.
Ønsker deg og familien en glad og solfylt, påske! Klemmer fra Kaspara

Stilleben sa...

Kjære W! Riktig god påske til deg også. Her er det hjemme-påske med malingsprosjekter. For å motivere meg selv blogger jeg mellom pensel-slagene, selv om jeg bør prioritere kun pensel og malingsspann. Vi kommenteres, kos deg masse du og dine i kommende dager. Klem fra M