17. desember 2012

Bleieskift arbeider

I Wilhelminefamilien om dagen er det stor stas rundt den lille prinsen vi er så heldig å få låne litt innimellom. Den lille karen er så tålmodig, Wilhelminedøttrene elsker å øve seg på å være mødre for den lille sjarmøren...men det er ikke alltid Wilhelmines svigersønner syntes det er like gøy...hi,hi...her er det Ulrikke som øver seg på å bytte bleier...til samboerens store fortvilelse...hi,hi...lurer på om han er redd for at det snart er hans tur å ta tak i nattevåk, bleieskift og kolikk skrikende unger...slapp av Mr. T...du er ennå ung. Nå skal jeg øve meg mere på å bruke Picasa...jeg vil lage slike fine sammensatte bilder jeg ser rundt i bloggland jeg også...øve, øve...ha en god natt alle sammen. 


3 kommentarer:

Bente sa...

Hei - så koselige bilder. Vi har også en slik liten fin kar i familien vår - som vi får låne i blant:)

Tusen takk for i går, og for en veldig hyggelig førjulsdag! Skal hilse fra jentene å si tusen takk for Rigapepperkaker - de smakte så godt! Tusen takk fra meg også!

Ha en fin tirsdag - klem fra Bente:)

Kaspara sa...

Hei og god morgen, Wilhelmine
Så koselige bilder og Ulrikke ser virkelig ut til å ha taket på bleieskiftingen.
Tusen takk for en koselig dag i går og ikke minst også for alle de koselige tingene du tok med deg. Jeg slappet av i sofaen med interiørblader sent i går kveld, veldig deilig!
Fin dag til deg! Her daler det ned lette snøfiller.
Klem fra Kaspara

Randi sa...

Herlig bilde....og skjønne lillegutt som blir stelt så godt med! Ulrikke ser ut til å ha full kontroll.....og svigersønnen....han kan nok hvis han vil!)))