9. november 2011

Flere epleholdere og krus

Wilhelmine hekler og hekler, disse epleholderne er bare så søte og da er det ekstra gøy å hekle dem også. Fabian syntes ikke det er kult å skulle ha en slik rundt eple sitt i matpakken...noe jeg kan forstå når man er 13 liksom...hi,hi.. de er så fine som vertinnegave...nå som alle juleselskapene snart begynner...



Når det gjelder det derre med å samle på ting, dere må vell snart tro at jeg er helt tullerusk, men det er bare det at jeg har så mye å vise dere nå som jeg liksom har hatt den lille bloggpausen min vet dere, loppekopper fra høstens loppis kommer her, jeg syntes de har så fine mønster...lurer på om jeg samler på dem også...hi,hi...ja jeg gjør vell det...nå lover jeg snart at det kommer noen matinnlegg igjen, også må jeg snart vise frem maleprosjektene mine, et lite rosa skap er også tapetsert inne i...det kommer, det kommer...


11 kommentarer:

Kisser Laptern sa...

Dejlige krus!

I min tidligste barndom drak vi af glas eller kopper. Krusene kom først på banen i 60'erne. Nu bruger vi aldrig kopper mere.

Glædelig november.
Kirsten, årgang 1954

Hjertedamas blogg sa...

He-he, jeg husker vi drakk te og kakao til frokost av slike krus. Og søsknene mine og jeg hadde våre faste krus. Lurer på om mor mi har de ennå........hun kaster ingenting, så det skulle ikke forundre meg om de fremdeles står i skapene hennes. Det må jeg jammen sjekke.....klemz i natten fra Grethe, som har ei bikkje som ikke gir seg med pipinga, når hun har bestemt seg for at hun må ut i hagen midt på natta. Og jeg blir like sur hver gang. Lurer på hvorfor Gubben aldri hører den samme pipinga......

gult hus i svingen sa...

De krusene er bare så fine:) Har ikke kommet igang med å samle på dem, men har ett service fra Staffordshire i blått og hvitt:)
Epleholderne dine er nydelige:)

klem fra Trine på en onsdag:)

Unknown sa...

God måren, du aller søteste! :o)

Så harlige dei epleholderene var da. Skikkelig greit prosjekt må eg sei. Eg savne å følge med på alt som skjer her inne, men det har blitt litt andre prioriteringer i det siste. Det betyr absolutt ikkje at eg ikkje tenke på deg snupps :o)

Eg håpe du har gode dager. Det har eg nå.

Knuseklem fra Rehaben

Malu sa...

ÅÅÅÅÅ her var det mye fint!!!
Det er en stund siden jeg har vært på besøk her. Har sittet nå og kost meg med mange fine innlegg. For noen herlige kopper og toalettmappen under var helt utrolig FIN. Epleholderne er kjempe søte. Fins det noen oppskrift på de?

Håper du har en fin fin dag :o)

Gunnhild sa...

de epleholderne er supersøte ;) flink du er!
slike kopper har jeg og drukket av hele barndommen! ..det rosa var supersøtt da!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Disse var søte:)

Skjønner godt at det ikke er så kult med disse når en er gutt og 13 år hi hi!!

nyt dagen:)

Klem Linda:)

Frøken Loppe sa...

Artige krus!!
Flotte mønster og fargar!
Her inne bobler det over av energi, kjenner eg!!! :o)
Gledar meg til å sjå alt du har laga :o)
Har to slike eplevarmer sjølv, og syns dei er kjempe greie!
Slipp vertfall å ete eple som har merke etter nøklane etter at dei har humpa saman i veska på veg til jobb ;o)
Ha ein strålandes dag!

designhund sa...

så gøy med dine prosjekter!
gleder meg til å se male/tapetprosjekt;)))
å guuud jeg misunner deg den rosa Staffordshirekoppen! De er såååå fine!

Henriette sa...

Gleder meg til å se maleprosjektet! Fine kopper! Liker veldig godt! :) Ha en fin dag! Klem Henriette

Karin på Hvaler sa...

Hei!
Så fine de epleholderne var, oppskrift?? Jeg strikker oppvaskkluter, halser og et digert teppe/duk til julegaver..men kunne tenkt meg og lage noen av disse også.
Ha en fin dag :) Karin.