30. april 2013

En helt vanlig blogg

Det er fint å være tilbake i bloggverden igjen, MEN...det er bare det at jeg ikke helt føler at jeg er MED, eller INNAFOR som det heter...jeg skulle så gjerne ønske jeg kunne ta flotte interiørbilder, style stuen og knipse lyse fine bilder til inspirasjon...men hver gang jeg trykker på publiser her på bloggen så er det jo bare helt vanlige bilder som popper opp...kanskje det bare er til å innse med en gang...Wilhelmine blir aldri noen design eller trendskaper med bloggen sin, jeg er rett og slett en helt vanlig husmorblogger...som syntes det er gøy å lage denne "nettboken", ikke minst til glede for meg selv og forhåpentligvis noen andre som også kikker innom...men det betyr jo at jeg til tider stopper litt opp...for hva i svarte er det man blogger om...hva er det dere liker å lese om her på Wilhelmines og holder denne bloggen mål??? Der ser dere, det tok ikke lange tiden før det kom et klageinnlegg igjen...men kanskje dere hjelper meg litt...hva liker nettop DU her inne på Wilhelmines?





Jeg sa jo at bildene ikke alltid hadde noe med teksten å gjøre...hihi...men slik går no dagan...jeg knipser litt rundt...


10 kommentarer:

Skjerstad sa...

Jeg koser meg med bloggen din jeg Wilhelmine :) Akkurat som den er, mat, reiser, lopper og humor ;)
Har det litt som deg for tiden jeg også...merker at trafikken har gått ned og kommentarene har blitt mindre..tror det skyldes INSTAGRAM. Er ikke der jeg, og det virker som om ALLE er der. Jeg har tengt mange ganger i det siste....gidder jeg å blogge mere...Men det er jo GØY !! Så jeg fortsetter vel litt til ;)
Det er trivelig at du er "tilbake".
Ang.de bildene. Jeg har lastet ned PhotoScape gratis og redigerer bildene mine der, kjempeenkelt !

Ha det fint snuppa !
Janne

Bente sa...

Hei Wilhelmine - her kjente jeg meg godt igjen:) Blogginteressen og bloggbesøk er svært dalende fra min side - og det blir et sporadisk innlegg sånn akkurat når det passer meg. Jeg er interessert i interiør, men jeg er også interessert i så mye annet - så jeg er nok ikke tilstrekkelig dedikert når det kommer til stykket likevel:)
Syns din blogg er en hyggelig blogg!

Ha en fin tirsdag - klem!

Trallala sa...

Det er jo de helt vanlige bloggene det er flest av, og skal jeg være helt ærlig så liker jeg også dem best. Klart det er masse flotte og inspirerende blogger med fantastiske bilder og nye banebrytende ideer i hvert innlegg, men det er ikke alltid det gir meg godfølelsen likevel. Mange av disse bloggene får meg derimot til å føle meg utilstrekkelig. Hvor teit er jeg liksom som ikke klarer å sjonglere ett plettfritt hus fullt av egenlagede ting, designklassikere og arvegods, fire sjarmerende og hvitkledde barn, en utfordrende jobb og samtidig lage ll maten fra bunnen av hver dag.nei, gi meg heller en litt mer ærlig blogg, med sjarmerende (og kanskje ikke helt perfekte) bilder fra en person som virker ekte. Jeg har også måttet stikke fingeren i jorda noen ganger for man blir jo litt demotivert når man har lagt masse innsats i et blogginnlegg også er det kanskje 3-4 som titter innom. Men jeg har konkludert at jeg må gjøre dette fordi jeg synes det er gøy. Og det gjør jeg. Så får heller folk la vær å like det da :)

Beklager at dette ble litt langt ;) Mn jeg trives nå godt her på bloggen din, koselige bilder, morsomt skrevet og inspirerende innlegg. Så vær så snill å fortsett :)

En støvel og en sko sa...

Hei Wilhelmine!
Først av alt - bloggen din er SUPER! Den er ujålete og upretensiøs (akkurat som jeg liker så godt!, full av humor, og du har et vakkert og inspirerende interiør. Vi trenger flere blogger som din, spør du meg. Og så legger du ut så mange flotte mat-bilder og det er ikke sjelden at jeg har latt meg friste til å prøve noe nytt etter å ha vært innom bloggen din.
Jeg skjønner så godt hva du mener, selv om. Og er enig med Janne og Bente over her, og Instagram tar nok større og større plass.
Jeg håper du fortsetter å blogge!!!
Ha en fin uke videre, klemmer fra Sølvi :-)

Stilleben sa...

Kjære W. Vær den du er her på bloggen. Jeg storkoser meg med dine innlegg, i tillegg er jeg jo så heldig å ha blitt kjent med deg og det setter jeg så stor pris på. Jeg har jo prøvd meg litt på instagram, og det er helt ok. Men jeg liker å skrive, derfor blir jeg aldri helt fornøyd med instagram. Jeg blogger rett og slett fordi det er en kreativ syssel. Ofte blir jeg frustert over at bildene blir mørke og trasige, men når skal jeg rekke å ta flotte bilder når jeg jobber 100% og aldri er hjemme før kl. 17.00? Men tekster liker jeg å skrive og de kan jeg skrive uansett hvor grå og mørk omgivelsene er. Kanskje jeg oppretter en teksteblogg på sikt, jeg får se. Enn så lenge blir det stillben jeg holder meg til i bilde og tekst. Når det gjelder kommentarer så blir jeg veldig, veldig glad for det, da føler jeg at jeg oppnår dialog, eller utveksling og det er alltid givende. Håper du fortsetter slik du gjør. Husk om alle skal levere; det rette og det som er in - da blir det kjedelig. Ha en fin dag kjære du. Vi kommenteres. Klem fra M

Anonym sa...

Hei,

Jeg liker bloggen din.Og er innom daglig. De bloggene som viser bare sånne glansbilder gidder jeg ikke å følge med på .

Hilsen Hanne fra Madla

Anonym sa...

Hei og hopp i en kaffekopp. I lengden så er de perfekte, fantastiske glansbildene og superflotte bloggene kjedelige. Og de mangler personlighet. Og hjerte. Og det er det som er det vesentlige, at man blogger med hjerte. noen ganger, eller egentlig ofte, så lurer jeg på hvorfor jeg blogger. og om det i det hele tatt er noen som er innom bloggen min. Men så lenge jeg liker å dele meg og mitt, så fortsetter jeg. Bare fordi jeg syntes det er morsomt. Og fordi jeg fortjener det. klemmings Grethe

PillePalle sa...

Jeg liker det at du er helt normalt! Du skriver om vanlige, morsomme ting f.e. om familien, kokebøker eller brandmannen. Du, det finnes så mange blogg som er bare flott og "stylish", men er livet sånt? Nei, livet er som du viser det. Usminket. Og det er det hva jeg liker best. Klemmer fra PillePalle

siri ore elle sa...

Hei der!!
Jeg liker bloggen din akkurat som den er!! Koser meg med innleggene dine! Helt topp!!!
Klem Siri

emblas-kanel sa...

Jeg liker bloggen dinakkurat som den er. Din blogg er den eneste hvor jeg har lest ALLE innleggene - og det er ikke bare fordi vi begynte å blogge samtidig og ble "kjent" med en gang, men jeg liker måten du skriver på og at det går an å se hva som er på bildene. Hvis noen viser f eks bilde av sin nye sofa så vil jeg ikke bare se et nærbilde av et lite hjørne. Jeg liker å se helheten. Ha ei fin helg! Vi skal forresten flytte til Søandet, og da blir det nok mer blogging fra meg. Klem :-)