12. april 2013

Wilhelmines tilbake om 14 dager

Hei på dere gode bloggvenner, gjett om jeg har savnet dere. To uker igjen av denne master tilværelsen, da skal oppgaven leveres og jeg skal tilbake til blogginnlegg og retrogleder. Håper dere kommer tilbake og følger meg selv om jeg har vært fraværende den siste tiden...men tro meg, jeg har kost meg masse med deres blogger underveis og all inspirasjon det har gitt. Nå har jeg lyst på vår, har tatt noen vårlige bilder som dere kanskje har sett på min instagram...men deler dem med dere her også. Ha en fin helg, så sees vi snart...jeg starter nedtellingen....14,....


My bedroom...jeg elsker det blå settbordet, flytter det rundt i huset hele tiden, men nå har det faktisk stått her en stund...hm...det må gjøres noe med...om 14 dager er det ommøbleringsbonanza!!
Og kreativiteten skal blomstre håper jeg...med denne fine washitapen... . Hjertet du ser under fikk jeg av min godeste Vestfoldvenn Kaspara, hun lager så mye fint og er en ekte kunstner...også om ikke det er nok så er hun et fantastisk godt menneske også...mormoren min sa alltid det ..."ja, det var et godt menneske..." og når hun sa det, ja da mente hun det, dermed basta!




Nyt helgen...



5 kommentarer:

Stilleben sa...

Kjære W! Så hyggelig å se deg her på bloggen også! Ja, nå nærmer det seg! Det blir spennende, tenker på deg. Nydelig bilder du viser. Vakkert utsnitt fra soverommet - det lyseblå border er skjønt. Ha en fin dag. Klem fra M

siri ore elle sa...

Koselig med et innlegg fra deg! Og nydelig farge på settbordene!!
Savner nye innlegg på bloggen din, godt det bare er 14 dager igjen!!
Lykke til med innspurten!
Siri

Anonym sa...

Hei,
Koselig med livstegn ifra deg.
Hilsen Hanne fra Madla

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Der er du jo! Godt du snart er tilbake, du har kanskje fått deg slikt dimmelenke en hadde i militæret?
Du er nå så søt da, tusen takk for de nydelige ord!
Deilig med fredag! Her blir det hjemmelaget pizza og Idol i lillestua. I morgen er det stort loppis i byen, så det spørs om jeg ikke skal ta en lopperunde.
Glad helg til dere alle!
Klemmer fra Kaspara

Dynamisk Salong sa...

Hei, på tampen av en lørdagskveld, Wilhelmine. (Er så dårlig på tasting på I-phone på instagram at jeg like gjerne svarer deg her). Du sitter vel ennå krøket sammen over tastaturet, kanskje? "Bare" 14 dager igjen altså, puh! All sympati i verden og gode energier sendes din vei akkurat nå. Vet hvor mye arbeid sånt er, og det er IKKE så rent lite. Spesielt ikke på slutten, hvor det oppleves nærmest umulig å skulle sette E N D E L I G punktum! Til gjengjeld skriver du jo oppgave innen et at verdens mest spennende (og viktige?) områder også spør du meg! Nå vet jeg jo ikke nøyaktig hva du skriver om, men klinisk familieterapi er virkelig et av mine aller største favorittfelt også! Så gøy at vi er i samme bransje! En av mine mange drømmer er å jobbe med parterapi innen familievernet en dag. Gleder meg til å følge bloggen din når du er tilbake i bloggbonanza, og har fått landet. Fantastiske FiggjoMoccakopper du har fått tak i forresten! Jeg arvet en haug som jeg fikk i bursdagsgave av mine foreldre før jul, - da gråt jeg som en unge av glede. Knis! Fortsatt god lørdagskveld til deg, på tampen! Klem fra Beate i Skien.