17. oktober 2010

Utfordring.

Jeg har fått en utfordring fra bloggen Emblas Kanel og det er jo morsomt.
Jeg skal svare på 10 spørsmål, for så å sende det videre til 6 blogger som jeg ofte leser.
Her kommer mine svar på utfordringen:
  1. What is your favorite word?  
Det må helt klart være søtt og koselig, det er ord jeg bruker hele tiden.
2. What is your least favorite word?
Det finnes ingen ord som ikke kan tolkes på en positiv måte.
3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
Interiørblader, bøker, blogger, reiser og jobben min.
 4. What turns you off?
Rot og hauger med klær som skal brettes, for ikke å glemme det å rydde ut av oppvaskmaskinen.
5. What is your favorite curse word?
Uff, det er nok ikke fritt for at jeg også har en del banneord som kommer ut i ny og ne...tror jeg sier "jæveligste" for ofte, uff, nei...må slutte med det i dag!!

6. What sound or noise do you love?
Lyden av en god barristamaskin som lager den deiligste espresso.

7. What sound or noise do you hate?
Lyd av papir som knittrer på kino, lyd av hammring på tastaturet og tannlegeborr.
8. What profession other than your own would you like to attempt?
Drømmer om å være kunstner...hm...eller, nei...jeg vil jo drive en kokebokcafè.
9. What profession would you not like to do?
Veiarbeider.
10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates? "Så fint å se deg Nina, nå skal vi kose oss!"
Jeg sender da denne utfordring videre til blogger jeg ofte leser,
de er satt opp i alfabetisk rekkefølge og det er selvfølgelig helt frivillig om man tar denne utfordringen videre. Takk Embla Kanel for at jeg fikk være med:
1. Nina med bloggen Dill og Dall og Sånt
2. Giraffmamma bloggen
3. Namaste, med bloggen Kreativ og Impulsiv 
4. Pafrika og Belkini
5. Janne med, Skjerstadbloggen
6. Tevanga bloggen


Svensk Matblad til inspirasjon, anbefales for alle matglade.



8 kommentarer:

Skjerstad sa...

Hei å hopp ;) Kule svar ;) He he . Artig med utfordring , selvsagt tar jeg den ;)Det er en ære å få utfordring av deg ( kan vel ikke sende den tilbake eller ? )

God klem fra Janne :)

Marianne sa...

Hei, så koselig blogg du har, jeg følger med videre =) Takk for veldig koselig kommentar hos meg, blir så glad når folk legger igjen et lite spor ved besøk =) Håper du har en nydelig søndag.. Klemmer fra M =0)

Pafrika Og Belkini sa...

Eg tar'an, selvfoelgelig! Saa goey! Mulig jeg maa vente til heime i gamlelandet igjen, men det er naa allerede paa tirsdag. Eg skulle hatt en pc med meg paa flyet, saa kunne jeg vaert i Blogglandia over hele overfarten, det hadde vaert noe.

Fin soendagskveld til deg!

britt sa...

Hei Nina!
Kjempekoselig blogg! Hils brannmannen din at plassen hans i nord var nydelig. No tør eg ikkje skrive meir for eg har aldri hverken lest eller kommentert ein blogg før.. Ha ein flott kveld og gode dagar før de skal til København på Gullsmedens ferdigstilte hotell, - det har du fortjent!! Stor klem frå Britt

Li/Småtingene sa...

Kom over bloggen din via link hos Emblas kanel - og her var det hyggelig å være! :-)

Artig å oppdage "nye" blogger på denne måten!

Ha ei fin ny uke!

Unknown sa...

Eg sku og ønska at du budde i Bergen ;o)

Så kjekt at du tenkte på meg i anledning denna utfordringen da! Blir liksom et kompliment det, når det e så mange flotte blogger å velga mellom :o)

Syns du hadde tatt utfordringen kjempebra eg snuppa!

Eg har nok ikkje nåke syttalenter som kan friste te bytting ennå, men selge du dei skjerfene dine mon tru???
Eg og vil ha!!!! ;o)

Namaste!

Unknown sa...

Så kjekt da!!!
Kunne faktisk tenkt meg i svart eg, for det passe te alt liksom, og eg har ingen fine :o)

Glede meg!

Astrid sa...

:-)