19. juli 2011

Boktips og verdens søteste robot

Hei og hopp, jeg lever...har bare ikke hatt den store blogg-energien for tiden. Først vil jeg ønske alle nye lesere velkommen, snart 250 følgere, så gøy. Jeg setter pris på dere alle sammen. I dag legger jeg ut et nytt boktips, en flott svensk bok, kjøpt på Capris.no. Boken heter LOPPISLIV och LEMONAD, den er et must for alle loppisglade bloggere. Boken inneholder også mange fine oppskrifter. Jeg anbefaler den som feel good bok på verandaen i sommer...ja, når det slutter å regne da. Her i Wilhelminebyen regner det stup i ett, ser ikke ut til at vi skal få noen dager på stranden i sommer. Men det er deilig med skoleferie uansett, Fabian nyter av lange dager med fri hvor han kan være sent oppe. I natt kjørte jeg den eldste Wilhelminedatter til flyplassen...hun flytter til Australia for en periode...med en koffert full av sommerklær og en perm full av jobbsøknader reiser den lille globetrotteren min ut for å jobbe i den store verden. Jeg har fått en ny liten dame som har flyttet inn som reserve for henne så lenge, den søteste lille roboten...uten sammenligning forøvrig da...hi,hi...sjekk så fin liten dame da, I just love her...noen nye servietter fra Marimekko har også blitt kjøpt inn som medisin mot regnvær...ha en glad dag alle sammen, klemmer fra Wilhelmine. 


Boktips; 

LOPPISLIV och LEMONAD





Min nye lille leieboer:



Marimekko, alltid riktig så fine farger:


5 kommentarer:

Mette sa...

Ja, det sa ut som en fin inspirerende bok!
Haper pa bedre vaer om en 10 dagers tid for da kommer jeg over til Norge!

Det blir nok rart i heimen uten datteren hjemme pa en stund... Ikke alltid like lett a gi slipp, kjenner jeg.

Kos deg med prosjektene dine - uansett vaeret!

Anonym sa...

Kjære Wilhelmine, tusen takk for supert tips om Myrorna i Gøteborg! Høres helt supert ut, dit må jeg! Og boka Loppisliv och lemonad ser utrolig flott ut, jeg ønsker meg den! Jeg begynner nesten å grine når jeg tenker på at barn en dag flytter ut. Det er en stund til for oss, siden eldstejenta bare er åtte, men allikevel! Føler med deg!
Klem fra Anne

Frk lykkelig med farge sa...

Hei hei.

Takk for supert boktips, har nettopp bestilt en hel haug av bøker fra capris, men blir nok ikke lenge til jeg kjøper flere, spesielt den du viser her.
Ville du sendt med adressen din igjen, har en pakke som har ligget lenge å ventet på deg, men med bryllup og jobb så har den rett og slett blitt glemt, men nå vil den så gjerne til sitt nye hjem. Har ny mailadresse, den gamle har blitt sperret: frubordvik@gmail.com

Her skinner sola inn i mellom bøyene med regn. Håper snart sola vinner kampen og vi får mange fine dager før ferien er slutt.

Klem fra Ann Kristin

Skjerstad sa...

Så gøy med så mange følgere da Wilhelmine :) Og takk for boktips , jeg hadde likt å dypdykke inne i bokhyllene dine jeg . Liker de serviettene , og hadde likt å vært din datter , tenk så spennende ! ;)

Klem fra Janne som liker deg ( Ble mye likker ) :)

Nina sa...

Hei Nina - jeg holder ikke på så innmari mye da - hviler mer enn jeg jobber - men slik må det være om det skal gå framover. I dag har jeg møtt Stines hjem/livet på landet - veldig koselig. Bloggtreff er fine. Håper vi får til en bloggpicnik mot høsten. Jeg kommer i hvert fall om jeg kan - det er sikkert. Stor klem