3. november 2012

FROU FROU = lykke

For dere som ikke har hørt om den danske nettbutikken Frou Frou, så er det bare å klikke dere inn her, der finner dere lykke på jord, ja...lykke for interiørnerder da...hi,hi. Wilhelmine er så heldig å eie et fint skap fra denne butikken, jeg kan ikke se meg mett på det og det er jo en selvfølge at det er selveste Kong Olav og hans Märtha som skal få stå på hedersplassen. Jeg sa jo til dere at jeg er en ekte royalist...og like etter jeg hadde skrevet det fant jeg dette fine brudebilde av Laffen med frue i bruktbutikken. Til og med brannmannen liker dette skapet med bilde på, i alle skuffene har vi allt av rot og skrot, ting som ikke kan kastes, men som heller ikke brukes...det må jeg få gjort noe med forresten...for mye ting...til jul skal det renses ut...hm...har jeg sagt det før tro? Ha en fin helg videre!



Se det fineste brudebildet...nydelige Maud...


Hm...ser det litt dystert ut med den mørke stolen tro...slike interiørbekymringer kan jeg jo bruke helgen til å finne ut av...hva med feks om jeg satte en Tolixkrakk i turkis der i stedet...eller...nei, en malt rosa stol...eller hvit...hvit er sikkert det fineste...hi,hi...sånn holder jeg asså på i evigheter, bærer frem og tilbake...brannmannen klør seg i hodet og blir egentlig litt sprø...men det er jo viktig da dere...





4 kommentarer:

Nina sa...

Kjempe, kjempefint bilde. Hvis du en gang skal kvitte deg med det må du huske på at jeg kan tenke meg å kjøpe det. Men du lille royalisten - det har sneket seg inn en liten navnefeil her - for kona til Olav het Märtha hun - og var svensk prinsesse. Maud er mammaen til Olav. Farmoren og farfaren min jobbet for de kongelige da de møtte hverandre - farmor er oppvokst på husmannsplass under Skaugum bl.a. Jeg bruker å tulle å si at jeg er et royalistisk produkt, så nært blått blod man kan komme ;). Helgeklem

bevaremegvel sa...

For et flott skap! Jeg skal titte innom den butikken :)
Fint bilde av de royale også. Likte spesielt godt flasken som sto oppå, og vinballongen ved siden av. Lykke til med å finne passende stol :))

Klem

Stilleben sa...

Kjære W! Fantastisk skap fra fantastiske FrouFrou. Jeg er støtt og stadig innom og beundrer butikkens herlige saker og ting. Men jeg har aldri kjøpt noe. Ja, skapet er vanvittig fint - heldige eier. Jeg har gamle kongeportretter på do. Han jeg bor sammen er ikke tilhenger av de kongelige. Men Håkon og Maud henger flott på mitt lille toalett.Ha en fin lørdagskveld. Klem fra M

Mamy a la obra sa...

OOhh that furniture is soooo beautiful!!! I love it!!!