23. mai 2011

Min kjære hertuginne!

Som dere sikkert husker så hadde jo Wilhelmine en drøm om å finne en Tivolilampe på loppis, en slik med 3 skjermer vet dere...men på et av loppemarkedene denne våren så var det jo en som kuppet en slik rett foran øynene mine. Sorgen har faktisk gått over og Wilhelmine har i stedet forelsket seg i en kte hertuginne av en lampe. Det er en fantastisk skapning, så feminin og sart, samtidig så stolt og høyreist. Jeg trur jeg kanskje har funnet en lampe som kan måle seg høyt opp med Tivolilampen. Ja, det er klart hvis det liksom er noen som bare ringer og spør om jeg vil ha en Tivolilampe så skal jeg selvfølgelig ikke nøle lenge for å ta et valg om å adoptere en slik lampe, men akkurat nå så er jeg oppover ørene betatt av min nye hertuginne. Kjære bloggere, herved er dere bevilget audiens for å nyte synet av min kjærlighet: 


Hun er flott da, Wilhelmine er i allefall veldig fornøyd...(hm...tror jeg da...jo, jeg er det, helt sikker...eller hadde det vært bedre med en Tivoli lampe...huff, nei kjære hertuginne, du skal få bli her...)


7 kommentarer:

Unknown sa...

Hertuginnen er bare skjønn. (man sier vel ikke; herlig, eller nydelig eller sånt, men skjønn, vakker osv om en adelig??, bare så jeg ikke tråkker i saleten, eller skjermen eller noe)
Jeg synes lampen har masse "bestemor"hus, minner...
Klem

Duse Pasteller sa...

Åh så skjønn! Den hadde passet godt her i pastell-hjemmet mitt;)
Klem

gult hus i svingen sa...

Hertuginnen er vakker, Wilhelmine:)
Den kan jo erstatte en Tivolilampe ei stund til du finner en:)
Jeg har faktisk to nå, fant ei utafor en garasje. Den skulle kastes, så eg fikk kjøpt den for symbolske 50,- kroner:) Skal blogge den en dag, det blir MYE jobb å sette den istand:)
Gleder meg til stoffpakke:)

klem fra Trine:)

Mamsens hus sa...

Hei :)
Ser du er like glad i bøker og gamle saker som meg ;)
Legger meg til som følger, gleder meg til å følge deg videre!
Fin lampe du fant deg. :)
Ønsker deg en fin dag. :)

till-vidas-ara sa...

Älskar den!!! Skulle gärna hittat en själv och blivit lika betatt. Tycks vi har lika smak fina du :) så härligt du kikar in hos mig, fin dag till dig...
Kramar Lycke

Malin - mine gleder - sa...

For en flott lampe!! Den gjør seg nok veldig godt hjemme hos deg! :D

Bente sa...

Heisan Wilhelmine - staselig med royal lampe, da:)

God natt og klem!