18. juni 2011

Velkommen til Wilhelmines lørdagsgodteri og ny bok!


Jeg har fått noen nye retrostoffer inn i Wilhelminehuset den siste tiden, jeg finner ikke ofte noen lilla stoffer, men dette er bare til å dåne av. Stoffer fra Kaspara er bare alltid så fint å få i posten , absolutt alle stoffer hun har er så flotte, nydeligste farger og mønster...

Lilla stoff lykke


Kasparas vitaminer er aldri feil




Jeg fant en koselig kakeboks på loppis for en stund siden, den var en av mine orange detaljer, den koselige damen bak bloggen MEIS ønsket den seg så veldig og tok kontakt og lurte på om jeg ville bytte, mot en IRA boks...jeg som bare elsker IRA, jeg var ikke lei og be og boksen ble sendt avgårde. I dag kom den søteste IRA boksen i posten til meg, mønsteret er så fint, den skal få stå fint på kjøkkenet med min favoritt te i, Earl grey med blå blomster. 



I kveld skal Fabian og Wilhelminemor være hjemme alene, da blir det lasagne og Villa farris brus i glasset, det er det beste Fabian vet, brusen nytes med omhu og jeg skåler med min Pepsi Max, da er livet deilig...jeg har også fått den nye kokeboken til Paul Løwe i posten, det er bare en ting å si: 
LØP og KJØP, så nydelig bok! 





12 kommentarer:

emblas-kanel sa...

Den boka så lekker ut. Stoffene var jo bare helt herlige, ja Kaspara har en utrolig samling.
Ha en flott lørdag - selv om det regner hos dere i dag. lasagne høres godt ut.
Klem fra Eva :-)

Petra / Popetotrora sa...

Så otroligt härliga tyger, allihopa! Det var länge sen jag själv fyllde på tygskåpet... dags för lite loppislycka snart, hoppas jag!

Veronica sa...

Tror jeg må løpe og kjøpe boken, ja :-)
Ha en fin lørdag!

Skjerstad sa...

Nydelige stoffer :) Likte det i lilla , har ikke så mye lilla jeg når jeg tenker meg om . Vil ha mer ;)
Klem fra Janne

Re-dizain sa...

Åh, kan man någonsin sluta beundra dessa underbara tyger:)

Skjerstad sa...

Takk for tilbudet Wilhelmine ;) Jeg har ikke så mye krepp å bytte . Men jeg skal si ifra når det ramler inn noe ;)
Klæmma :)

Unknown sa...

Åhhhh, så flotte stoffer!
Særlig det lilla ja! *DÅN*

Så flott bidrag som kom i posten te meg og da! Løøøv it darling!

Takke veldig for ekstra overraskelse og :o)
Glede meg te å prøve teen.

Gunnhild sa...

da var boksen kommet frem til meg og...jippi!!
..og IRA boksen passet mye bedre inn hos deg, enn hos meg..så flott ;)
tusen takk for byttehandelen!

klem-gunnhild-meis

Bente sa...

Hei Wilhelmine - flotte og glade stoffer:)

Den boka så jo veldig snadder ut, da - jeg får aldri for mange kakebøker - og nå som jeg har vært på Cupcakekurs, bør jeg nok løpe ut og kjøpe ...;)

God kveld og klem fra Bente.

Huldra sa...

Herlige stoffer, og kjempekos boks. Er det ikke herlig med litt byttehandler? =D

Malin - mine gleder - sa...

For noen lekre stoffstykker!! Og for en lekker boks!!
Den boken ønsker jeg meg, du anbefaler den?? :)

Malene sa...

Wauw nogle skønne stoffer.