6. juni 2011

Bilder på en mandag

Egentlig så blogger jeg ikke, jeg bare kikker innom...som dere vet så skriver jeg jo for harde livet, det går natt og dag, blekket spruter og det er snart ikke mere kunnskap å dele med seg, for jeg har nå forstått alt, det meste, det jeg ikke kan, det er ikke verdt å vite...åååå, neiiiiii, dette er jo bare ikke sant, hvor vanskelig kan det være å ha hjemme eksamen da...med data og allt innen rekkevidde, skal bare, skal bare...når det til og med er gøy å henge opp tøy, og brette tøy...ja da er det fare på ferde...jeg sliter mildt sagt med denne motivasjonen og skrivingen...men på onsdag kl 15.00 da skal det være levert...må bare få skrevet ferdig nå da...legger ut noen bilder som ble tatt i en liten...nei....laaaang pause mellom slagene her på datarommet...

Grønn retrolykke...



Noen tips på hvordan få til dette oliventre...jeg er definitivt ikke flink med planter...håper dette blir med oss i hele sommmer...jeg husker på vann i allefall...



En grønn Wiinbladskål, på loppis for 1 krone...


Grønne gleder...


...nei, nå skal jeg skrive litt mere, så fort minstemann her i huset har lagt seg...jobber liksom best på kveld og natt jeg...hm...uff, nei ikke klage mere nå jenta mi....

14 kommentarer:

Louise sa...

Kjenner meg absolutt igjen i det der. Alt annet blir spennende å gjøre når man har hjemmeeksamen. Selv klesvask!
Men man trenger jo litt pauser da, for å strekke på bena, kan vel ikke sitte klistret til skjermen 24 timer i døgnet akkurat:-)

Lykke til ihvertfall!

På torsdag er jeg ferdig med min siste eksamen jeg også.

Og få ting er så godt som å ta sommerferie!

Stine sa...

Dette kommer til å gå så bra så! Hvis du er lik meg, jobber du sikkert best under litt press ;)
Tvi-tvi til onsdag kl 1500!
Klem Stine

Anonym sa...

Huff. Hjemmeeksamen er noe herk, likevel pleier det å gå bra til slutt. Kjenner meg godt igjen i den derre skal bare modusen som kommer sigende under hjemmeksamen, alt som plutselig virker mer fristende uansett hvor kjedelig det er til vanlig.Pauser er lov uansett, man må få klarnet hodet og strukket på beina. Du får ha lykke til på eksamen.

Forståelsesfulle hilsner fra Caza

Bente sa...

God kveld Wilhelmine - jeg føler med deg - eksamen er ikke morsomt - massevis av lykke til - blir godt når det hele er overstått - og midt i det hele gleder du oss med litt grønn lykke - takk-takk:)

Klem fra Bente.

Gunnhild sa...

hva er vel bedre enn en liten grønn retrolykke pause!
lykke lykke til!!

Re-dizain sa...

Vad kan passa bättre på en måndag än lite uppfriskande gröna tyger vännen:)

Unknown sa...

Jammen meg vokse retrolageret ditt raskt snuppa!
Hadde ein skikkelig opprydning i stoffene i kveld, og jammne meg har eg visst litt eg og ;o)
Ganske mange små stoffbiter da, men kan jo lage masse kjekt av det og :o)

Og; som eg sa, det e viktig med pauser. Ikkje ha dårlig samvittighet vennen. Du må jo gjørr nåke som får deg te å koble av må veta. Masse lykke te med siste innspurten.

gult hus i svingen sa...

Utrolig flott retrogrøntstoff:) Og Winblad skål til 1 krone??????
Jeg har jo et putetrekk av den typen du ønsker deg, det orange altså:) Hvis du har ett i de samme fargene å bytte med, er det greit for meg altså:) Vi bruker det som sengetøy vi vettu:)
Lykke, lykke til med skrivinga....vet hvordan det er:) Du prokastinerer.....

Klem fra Trine:)

PillePalle sa...

Skjønne grønne ting :))
Klemmer fra PiPa

Hildemor sa...

For en fin grønn samling:).
forstår godt du trenger litt pause,
litt lei ja når til og med klesvasken blir gøy;).
Lykke til,
Klem

Anonym sa...

Lykke til videre med skrivingen!

E.R.R.Y sa...

Det gröna tyget var riktigt läckert!

Tack för kommentar hos mig, kul att du gjorde ett "spår" så att jag kunde hitta hit! :)

hobbyvimsa sa...

Masse lykke til!!Kjenner meg godt igjen i det du skriver fra mine tider med eksamens lesing:)

Flotte ting du har skaffet deg..

Kan dessverre ikke gi noen tips til planten,mitt står her uten blad,ble slik i vinter..Håper at det kommer seg igjen:)

Ha en fin morgen dag:)

Klem Linda:)

Hildemiho sa...

takk for veldig trivelig hilsen inne på bloggen min - det gjør meg så glad så glad. og så hyggelig å oppdage din blogg - jeg følger så absolutt med videre. herlige herlige grønne stoffer!! masse lykke til med innspurt!
klem hilde