11. november 2011

Der skapet står


Husker dere det lilla skapet, det har liksom aldri fått en krone på toppen. 
Jeg har aldri funnet ut hva jeg skal ha oppe på det, hadde egentlig planer om å ha gamle kofferter etc, men det ble så mørkt og trist. Det er ikke så mye lys, egentlig ingen ting i gangen, så det fikk bli noen kurver med fargerik tapet og papir som fikk hedersplassen på toppen av skapet.
Jeg er bare så glad for at vi malte det lilla. Det er nye maleprosjekter på gang i huset, et lite settbord skal bli mintgrønnt og en krakk skal bli gul, 
en hylle skal bli  orange, en kommode, et speil, en stol...etc etc...slik kunne jeg ha holdt på til boden ble tom...hi,hi...får begynne med settbordet da...de er lite og tar vell ikke så lang tid. Må bare kjøpe malingen først nå da...hm...er jeg sikker på at det skal være mintgrønnt tro...ja, velger det jeg, nei jeg velger isturkis, det er en fin farge...ha en fin fredag kjære bloggvenner, nå er det gullrekka og brannmannen skal lage gyros!




Papir og tapeter til mine små prosjekter...fargene er så fine;) 





Et lite utvalg av mine favoritt vattepper...jeg bare ELSKER dem. 


9 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

å vi skulle vilja ha alla dina papper och tapetsrullar! härliga färger! vi önskar en fin fin helg! kram emelie och elin

Boselade sa...

Alle de skønne papir..... :-)
-Og tæpperne er også super fine!
Skøn blog du har.

Duse Pasteller sa...

Ojjjj! Så mange fine tapeter du har!!! Heldig du!
Gleder meg til å se hva du gjør med dem:)
Klem og god helg

Frøken Loppe sa...

Her var det masse flotte og deilige fargar!!!
Spennande med maleprosjekt!!
Gledar meg til å sjå alt du skal male!
Her i huset har det også ein tendens til å hope seg opp med prosjekter, men, men, det finnes ein tid for alt :o)
Vattepper er digg!!!!
Ha ein flott kveld!

Petra / Popetotrora sa...

Skåpet är verkligen hur tjusigt som helst i sin lila färg! Och vilka pappersskatter som står ovanpå det... Underbart! :-)

Petra / Popetotrora sa...

Skåpet är verkligen hur tjusigt som helst i sin lila färg! Och vilka pappersskatter som står ovanpå det... Underbart! :-)

Bente sa...

Så fin krone, Wilhelmine:) Liker så godt Anna Ancher-bildet også - nå har vi laget jule-Lockerpunsjen - den stammer fra SKagensmalerne - så den har nok godeste Anna også drukket i sin tid:):)

Du - jeg kan jo treffe deg en ettermiddag også, jeg - si fra hvordan dette passer best - hadde vært hyggelig:)

God dag til deg - klem fra Bente.

Ingvild sa...

Knallfine tapeter og vattepper :) Heldiggrisen ;)

Stilleben sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar. Gjett om jeg husker den strenge dama i Pippi! Herlig,fantastisk! Da jeg leste kommentaren leste jeg den høyt for mannen. Han var enig. Ha en fin lør.Jeg forbereder jobbøkt. Litt puh! på en lørdag men sånn er det noen ganger.