24. januar 2012

Mano kopp i naturfarge

Mano kopp i naturfarge, hver dag koser jeg med deilig kaffe fra den fine Nespressomaskinen min. Angrer ikke et sekund på at jeg skilte meg fra min italiener...mye lettere å lage kaffe nå. Det hjelper også på lykkefølelsen at kaffen blir servert fra denne fine Mano koppen, de har kommet med noen nye farger i kolleksjonen, denne fine  ble min på salg i Køben, en skål til nøtter og godter ble også med. 



Naturfarger og tre er inn, nå som jeg endelig har klart å sette litt farge på Wilhelminehuset, men fargevitaminene mine skal og må bestå, de gjør meg glade hver dag, man får bare spe på med litt nature-feeling. Sort, natur, farger og hvitt er en bra kombinasjon. Det kjennes godt å endelig ha funnet frem til en stil som tåler allt, hi,hi...Wilhelminestilen er det nemlig! 


4 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Nei, nå trodde jeg nesten jeg hadde kommet meg inn på feil blogg eller at godeste Wilhelmine hadde fått solstikk eller et eller annet mystisk naturfarge-syndrom!
He, he.. kjenner meg igjen. Så lett påvirkelig vi er vi mennesker. Mange flotte bilder i omløp nå med de lekreste natur-elemeneter og vips.... omvendt, hi,hi.
Neida, det blir da farger i hjemmet enda, men det er godt med innslag og hjørner med rolige farger og naturelementer.
Ha en finfin kveld, Wilhelmine!
Klem fra Kaspara

Bente sa...

Hei Wilhelmine - mano er bra og naturtoner er bra:)

Og - du - den deilige maten du viser under her - jeg ble sulten:)

Gog kveld og klem til deg!

Stilleben sa...

Fin kopp og horn. Jeg har en liten "rudolf" i kjelleren også. Pleier å ta den frem til jul. Så herlig cobra du fant i Køben. Jeg husker veldig godt min gamle tante hadde en slik telefon. Dessverre ble den kastet da hun fant ut at det ikke var en kjekk og grei telefon. Min gamle tante er storforbruker av telefoner - sleit de ut med skravling, he he. Klem fra M

AvMeg sa...

Fine koppen og naturfarger passer jo med "alt" :-)

KJenner meg igjen. Skulle kjøpe en orange miniMano kopp til minsten, men kom hjem med en naturfarga /beige miniMano kopp...hva skjedde der liksom? ! ...
Fin tirsdag til deg :-)