7. juni 2012

Nytt lesestoff og retrostoff

I dag kjøpte jeg meg et nytt interiørblad som jeg ikke har kjøpt før, om det så er mulig...hi,hi...Det heter RUM, det er den svenske utgaven, det var veldig fint, så til helgens lektyre er det å anbefale. For å lade opp til sommerens store sy bonanza så har jeg også kjøpt to nye putetrekk som kom i posten i dag, men om jeg klarer å klippe i dem blir en annen ting, egentlig trur jeg de havner rett på de store putene jeg har fra IKEA. Hvem i alle dager er det som har så store hodeputer som disse trekkene, de er bare mega store...minner ikke mye om våre nordmenns små hodeputer. Nå skal jeg sette meg ned etter en lang dag, nytt broderi er på gang...jeg er egentlig litt stolt av meg selv som holder ut, for jeg syr mye feil...men jeg starter på nytt og på nytt...hm...hvilken vei går disse stingene nå tro...venstre...høyre...hi,hi...men broderigarnet har i allefall fått en finfin boks å ligge i...fra loppis i fjor...i år har ikke Wilhelmine fått vært på loppis raid som i fjor, men jeg får satse på høsten, det er sikkert da lopper over alle lopper kommer frem. 

Ha en fin kveld videre kjære bloggvenner!


Det er viktig å sørge for at det er orden i sysakene da...


Perfekt blad for inspirasjon...


Fiiiiiiiineste stoffet...hele fine putetrekk, man kan jo bare ikke klippe i dem vell...nei, det skjer ikke...



5 kommentarer:

Bente sa...

Fine bilder, Wilhelmine - og fine stoff som jeg skjønner at du vegrer deg for å klippe i:) Takk for blad-tips også - trenger slike tips, for det blir jo lett noen gjengangere.

Ha en fin torsdagskveld i Wilhelminehuset - klem fra Bente.

Petra / Popetotrora sa...

Den där tidningen har jag spanat på många gånger i affären men aldrig köpt. Kanske ska testa nu då till slut. :-)

Ha en fin torsdagskväll!

Skjerstad sa...

Blir glad når jeg ser de broderingsgarnene ;)
Og klart de må ligge i en kul boks !
Det bladet har jeg ikke sett i før, så det blir det neste bladkjøp :)

Klemmer fra Janne

siri ore elle sa...

Kjempefine putevar, Wilhelmine!!
De hadde ikke jeg heller klart å klippe i!!
GOD HELG!!
Klem

Anonym sa...

God kveld Wilhelmine,
Det bladet ser fint ut, det må jeg også undersøke en dag. Og putetrekkene er supre! Og sist men ikke minst: Du har jo blitt proff i brodering, jeg synes alt ser helt perfekt ut! Hvordan rekker du det, da??? Ha en strålende helg. Klem fra Anne.