26. juni 2012

Primrose Hill in London


Hvor nydelig kan det bli i en liten gate midt i metropolen London? Du finner svaret i Primrose Hill. Ta tuben til Chalk Farm, gå noen meter...og du er midt i en oase av de søteste små butikker, det kjente cup cake bakeriet, Primrose Bakery og en nydelig park med utsikt over hele London. Bli med meg på en spasertur:

I parken har man utsikt over London, det var ikke så fint vær når vi var der, men mange holdt på med papirdrager som fløy fint i vinden...tenk hvor fint det hadde vært i solskinn.

Brannmannen går alltid mange meter foran Wilhelmine når vi går tur...hva er det for noe greier da dere...skal man liksom ikke gå sammen, holde rundt hverandre og slikt...nei, da ikke brannmenner...de går foran og sjekker lendet...se som han går på...


Søte butikker i en hel lang gate, jeg måtte inn i nesten alle...bare kikker fort...også fort ut igjen...

De søteste små babyluer...

De FINESTE rosa lampeskjermer som var heklet...jeg vil ha!!!

mere lamper....

...og enda flere lamper...en slik skal jeg prøve å lage, har sagt det lenge, men jeg har nå nok fugler i allefall....

Ekte retrofeeling på Primrose bakery

Koselig inngangsparti, gule vegger du ikke kan unngå å se;)) 


Inne i selve cafeen ser det nesten ut som et "hjemme hos kjøkken"...så koselig, jeg vil starte en slik café!!!

Bringebær drømmer...


3 kommentarer:

PillePalle sa...

For fine butikker. Og denne cafeen ser så koselig ut.
Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Klemmer fra PiPa

Randi sa...

For en sjarmerende cafe!! :)

En støvel og en sko sa...

Herlige bilder.
Elsker London jeg også. I september er jeg der igjen.
Klem :-)