28. juni 2012

Vattepper og retroskatter til salgs


Hei Bloggvenner, gjennom sommeren kommer jeg til å legge ut retroskatter til salgs. Nå først ut er vattepper og noen små skatter. Det er ikke så lett å kvitte seg med retroskatter, men noen ganger blir det bare for mye, og da er det fint om noen andre kan få glede av dem. Send meg en mail om du vil kjøpe noe, min mail er: ni-ma-as@online.no.  NB! Porto må påberegnes. Annonsen kommer også på Finn.no...så her gjelder det å være første mann ut. Ha en glad sommerkveld. 


Teppe nr. 1. Til salg for kr 300,- Av den lette typen. SOLGT



Teppe nr. 2. Fin retroteppepose, i god stand. selges kr 350,-kr SOLGT


Teppe nr. 3. Selges kr. 300,- Av den lette typen. Ett av mine favoritter, litt tynnslitt noen steder, men det er "like fint for det", nydelig gulfarge med hvite blomster. SOLGT. 


4. Wilhelmines tevarmer, jeg har solgt flere av disse på bloggen. 250,-kr 


5. Fint retrobrett. 200,-kr SOLGT


6. Søt liten veske med nydelig broderi. 150,-kr 


3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Täckena är verkligen jättefina. Hade gärna köpt nåt av dom men jag gissar att mannen blir galen om jag fyller på med ännu fler täcken och tyger så jag får stå över den här gången. :-)

Loppedilla sa...

Mens du kvitter dæ med retroskatter har æ fått flere nye idag av ei snill snill dame! ¨Julaften idag! smil smil..

Bente sa...

Hei Wilhelmine - riktig god sommer til deg og dine - skal se om det blir bloggreisedagbok - vi skal til USA, så da må vi se hvor dyrt det blir med nettilgangen:)

Stor klem:)