22. juli 2012

En lørdag i juli

Lørdager er fine dager, ekstra fine er de når solen skinner og det snart er ferie. Brannmannens lille prins var på besøk igjen, han vokser i rekordfart. Eldste Wilhelminedatter og Mr. T var også innom på jordbær og vaffler, Fabian syntes det var veldig stas å være onkel...han syntes rett og slett at Wilhelmine burde skaffe han en lillebror...HJELP...det skal ikke skje...hi,hi...det er fint å låne dem når man er 45 år...skjønner ikke hvordan jeg hadde energi før når barna var små jeg...uff, nei, nå klager jeg igjen...men tilbake til lørdager...her kommer bilder fra en julidag. Brannmannen mener bestemt han så noen gule høstblader falle fra trærne...vi bor jo i skogen...men dere, alvorlig talt...han må ha sett syner...

Stolt Fabian, dette skal nok bli to gode kompiser!

Eldste Wilhelminedatter

Sommer, sommer, sommer

Vi kjøpte en hel vannmelon i helgen...hvor mye vannmelon kan man spise...tror vi leder konkurransen...hi,hi

"Godt å ligge inntil morfar..."

"Mr. T holder meg her...alle skal liksom holde meg vet dere...litt tregt da...hi,hi"

"Så ble jeg gitt til Ulrikke...nei, nå asså.."






1 kommentar:

Kaspara sa...

Hei Wilhelmine
Ja, Fabian har et poeng der; hva med enda en mini i huset, he,he!
Skjønn liten tass og flotte, kjekke Fabian ser ut til å være en flink onkel.
Glade dager til dere!
Klem fra Kaspara