8. april 2011

På venninnebesøk

Jeg har vært på venninne treff, det er alltid koselig. En av mine gamle kollegaer bor i et søtt lite rødt hus, det er bare så koselig hos henne. Jeg tvang meg nesten til å lage et lite blogginnlegg fra huset hennes. Hun sa ja, bare hun ikke kom med på bildet...hi,hi...takk kjære du for at du vil dele de fine tingene dine med oss interiørgale her i Blogglandia. Når vi treffes så går skravla fra vi kommer til vi går.
Vi har lovet at vi ikke skal "ta av" på dette med servering etc, men vi har alltid noe å bite i når vi treffes.
I dag fikk jeg servert de nydeliste knekkebrød som var hjemmelaget. Ikke viste jeg at jeg kunne spise så mange knekkebrød, fy fasan hvor gode de var. Om jeg får oppskriften skal jeg dele med dere. 

Her kommer bilder fra det koselige huset: 

Denne stolen hadde jeg lyst til å ta med meg hjem...


Når vi kommer inn gangen så møter dette koselige pianoet oss...


Det er alltid dekket så pent på bordet hos denne søte lille damen...


...også har hun da liksom 6 stk. av disse små lekkerbisknene av noen spisestuestoler...jeg elsker dem...


Kjøkkenet i kveldslys...IKEA kjøkken satt sammen på en så fin måte...


En egen liten lesekrok gjør seg fint på kjøkkenet...


Hennes niese hadde laget de beste cupcakes...de var vell søte.
Takk for en hyggelig kveld til vertinnen, alltid like koselig hos deg...husk å sende oppskriften på knekkebrødene da...hi,hi...


Nå er det siste innspurt på nok en uke fyllt med stress og mas for Wilhelmines del, skal bli godt med fredag snart asså...ikke lenge til nå da...

4 kommentarer:

Høytrykk sa...

De spisestuestolene er kanskje de fineste spisestuestolene som finnes!!

giraffmamma sa...

Så koselig et hus, skjønner godt at det var hyggelig :)
Ser det er mange bøker der og, det liker jeg.
Hjemmelagde knekkebrød er kjempegodt!
God helg!

gult hus i svingen sa...

virkelig et trivelig hjem:) Mye jag kunne ha tenkt meg å ta med hjem herifra:) Kontorstolen og Juniorstolen:) lekkersmekker kjøkkeninnrednign:) Knekkebrødoppskrifter blir det aldri nok av:)
God hegl Wilhelmine fra Trine:)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

deilige bilder fra et hyggelig hjem! Den øverste stolen er AKKURATT slik jeg leter etter.nydelig!
God helg på deg, et bloggtreff igjen snart hadde vært kjempe hyggelig! Kanskje når det blir enda litt varmere og vi kan treffes ute i halden el fredrikstad på cafe og bruktbutikk tur?! Deet hadde vært så koselig det. Og da kan jeg jo kanskje få med meg Nanino og.. klem