24. mai 2012

Baccara - Yes Sir I Can Boogie


Helt ærlig dere, det var bedre tider før...da disse damene sang og ga oss ekte Grand Prix feeling. Jeg klarer liksom ikke å finne den rette stemningen rundt Grand prix jeg, syntes alle synger likt...er det fordi jeg begynner å bli gammel, har mistet gehøret eller på grunn av min evige sommersyke som gjør meg så negativ...næmen nå er jeg igang igjen jo, klager...jeg hadde jo julesyken også...men sommersyken er ikke så alvorlig som julesyken da...jeg blir jo til og med glad for å lytte til disse to damene...hi,hi...da er man jo på god vei til å bli kurert...ha en fin helg alle sammen. Malekosten skal få svingt seg i helgen og dere skal få se når det hele er klart...ciao amigos!

4 kommentarer:

siri ore elle sa...

God morgen!!
Såå lenge siden jeg har hørt denne sangen..... Hadde den på kassett:-)
Grand Prix var bedre før, jeg pleide å se på tv først og så gikk jeg på rommet og tok opp alle sangene på kassett fra radio. Hadde en liten kassettspiller med opptak. Det var tider det!!!
Kjenner meg igjen i det forrige innlegget ditt....Sol og varme blir overskygget av ting som burde vært gjort, flat mage ikke minst.....Ja,ja..Kanskje sommertøyet passer i august....
Fin og varm dag til deg, Wilhelmine!! Jeg har fri og skal sole meg på den helt uferdig terrassen uten møbler og blomster....
Klem Siri:-)

Maria sa...

Underbart! Vilka minnen :) Kram och trevlig helg!

Stilleben sa...

God kveld kjære W! Takk for veldig hyggelige kommentarer hos meg. Å, setter så pris på det. Så gøy at du liker kjolen! Leste kommentaren for mannen i huset, han bare; "Det var vel å ta litt i, Agnetha, den ser ikke jeg!" He he.

Mannen altså! Men jeg trives i kjolen og gleder meg til å bruke kule kjolen til en ti'er!

Du, jeg likte så godt innlegget ditt; "Klagesang" og jeg stemmer i.

Nå må jeg hive meg rundt. Vi skal ha verandahygge med god mat. Det kan virkelig passe. Etter dager - laaaaaaaaaang periode - med; sykdom.

Gleder meg så til å se deg og de andre igjen neste uke. Klem fra M

Zopp Design sa...

Jepp. Det meste var bedre før ;) *hihi*

Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Ha en solrik og deilig søndag.