11. mai 2012

Rød fredagsglede

Ny glede i rødt har flyttet inn i Wilhelminehuset. Jeg har lenge jaktet på en ekte rød Cathrineholm bolle, men det har jeg aldri klart å finne på noen loppis eller bruktmarked. De jeg ser til salgs på nettet er jo så dyre, så de må jeg bare nøye meg med å se på. Men nå har jeg endelig fått en rød, fin, ny og fantastisk fin liten keramikk bolle med lotus mønster. 
Jeg har kjøpt den på Norway Design i Oslo og den skal få hedersplass på spisebordet. Det er Lucie Kaas collection, de finnes i fine farger, ikke var den så dyr heller. 
Dersom dere orker mere rødt var det to fine stoffer som også har funnet veien til Wilhelminehuset. Et par fine retro klipsøredobber har også sjarmert meg til å bli med hjem i huset, det var ukens bruktfunn, ønsker dere alle en god fredag. 
Nå er det snart faste rutiner her i huset med pizza, The Voice 
og fredagsmys. 
Jeg lover å variere litt på fargene i tiden fremover...hi,hi...faktisk så har jeg vell snart ikke flere røde ting;) 


Sjekk bollen da dere, den er fin...må vokte den som gull...


Retrofeeling med disse søte små Daisy flowers til ørepynt


Røde nye retrostoff gleder...


7 kommentarer:

Merle sa...

love the bowl, i've ordered 4 but looks like i need some more patience with delivery.....

Unknown sa...

Lekker bolle. Gøy at de har tatt opp igjen lotusmønsteret.
Fine stoff, særlig det med blomster.
Klem, Drude

Eple sa...

Kjempefin skål- har vurdert om jeg skal kjøpe meg slike, jeg også. Ble så glad da jeg så at de var kommet i salg.

Fin fredag!

Martes atelie` sa...

Skålen var lekker!!

Hildemiho sa...

fine fine bollen!!! jeg har den gule varianten høyt oppe på ønskelisten...

strålende fredagskveld til deg og dine!
klem

Bente sa...

Hei Wilhelmine - rødt er flott, og bollen er kjempefin - så den faktisk på Norway Design selv i går - var innom der en liten tur før middag og teater. Jeg kjøpte nye skåler til de firbente her, jeg - fint skal det jo være;)

Fin kveld videre til deg og klem!

Lene sa...

Kjøpte den på Norway Designs?! Vet hvor jeg skal neste gang jeg er i Oslo ja. Hehe :)