8. mai 2012

Vase innlegg del 1.

Om noen hadde sagt til meg at jeg skulle begynne å lete etter slike "stygge" vaser på bruktbutikken for en stund tilbake, hadde jeg bare ledd og sagt: "Næmen nei, der går grensa asså...ikke slike vaser inn i Wilhelminehuset" Jeg har jo en ekte retrovenn, hun samler på slike Fat Lava vaser og hos henne er det så fint, men hun samler på ekte asså, hun har suuuuupermange og hos henne er det kult, veldig kult. 
Men når man er interiørblogger og ikke klarer seg uten en daglig dose retrobloggesurfing på nettet blir man inspirert, inspirert til plutselig å like slike styggpene vaser. Jeg liker blåfargene som ofte er på disse vasene så godt, men ofte finner jeg bare brune og orange. Det er jo som jeg har sagt tidligere noe med meg og brunt, orange og grønt...det bare kommer til meg. Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg liker det, men jeg drar det jo i hus og ingen tvinger meg til det heller...hi,hi...foreløpig står de styggpene vasene oppe i tv-stuen, sammen med de vatteppene som også bare kommer til meg i disse fargene...men det er jo retro på ekte da...hvem husker ikke slike orange vaser fra 70 tallet...med strå i...det var fint det...hi,hi. I dag får dere se de blå vasene og i morgen kommer de brun-orange vasene...to hele vasedager her på Wilhelmines, det er faktisk å ta grep om de ekte retrosakene...hi,hi


Blue is lovely...







8 kommentarer:

designhund sa...

ja er det ikke herlig? at man lar seg inspirere og slipper seg litt løs..med å være åpen for nye ting mener jeg! Er ganske fasinerende hvordan vi lar oss påvirke, hvordan ting blir fint med med de nye trend-brillene. Trenger jo ikke være trend heller akkurat, bare med inspirasjons-briller - fra noen som viser ting på en kul måte!
gleder meg til å se flere vaser jeg!
klem

Stilleben sa...

Hei kjære W! Så fine retrovaser! Nydelige blåtoner. De passer til vatt-skatt-teppet jeg viste i går, samt min lille bollerunde putefigur. Ferdig med eksamen? Vi kommenteres. Klem fra M

Unknown sa...

Lekre, lekre, lekre.......
Klem, Drude

Loppedilla sa...

Synes vasene va fine:)

till-vidas-ara sa...

Åååh, men duu! jag Älskar dessa vaserna!! tycker de är underbara, och det är liknande jag letar nu här hemma men sällan finner! också bruna, oranga, gröna färger lockar mig periodvis. något från barndomen som drar i en alltid.. :)

kramar Lycke

bevaremegvel sa...

Vasene var veldig fine!
Hvor mange ganger har jeg ikke bare gått rett forbi disse vasene på bruktbutikker?! Kanskje jeg stopper opp neste gang :)

Klem Therese.

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
He,he.... synes jeg ser deg der du jakter på det styggpene!! I herlige farger og røffe i stilen er de vasene dine.
Koselig kveld til deg!
Klem fra Kaspara

Lise B sa...

Litt av en fangst, og hvor i all verden har du det fra at de er stygge? Jeg har kjøpt slike i mange år jeg! Den mørkeblå som står fremst adopterer jeg gjerne!