3. mai 2012

Nostalgia...barne-tv favoritt



Hei på dere alle bloggvenner...nå er det lenge siden jeg har blogget asså, det er nesten ikke til å tro hvor lenge siden det er. Her i Wilhelminehuset har det vært hektiske dager og sykdom på alle kanter som har tatt mye av tiden. Jeg har fått mye tid til å mimre og sittet med dataen på fanget, og gjett om jeg ble glad da jeg fant denne lille snutten av mitt favoritt barne-tv når jeg var liten. Damen hadde så fine farger inne i den lille hytta si, jeg kunne se på dette programmet og drømme om hvordan jeg skulle ha det når jeg ble voksen...hi,hi...kanskje bra jeg ikke fikk det helt slik;))  Svenske barne-tv var det beste, klikk dere inn og kos dere med minner fra söta bror. Vi blogges om ikke så lenge.  


                     



8 kommentarer:

Maria sa...

Älskade den här serien när jag var liten :)Ha det så bra!

gult hus i svingen sa...

Kan ikke huske å ha sett denne serien jeg nei, men jeg er nok noe eldre enn deg:) Vi hadde heller ikke svensk Tv vettu:)
Håper du kommer sterkere tilbake på bloggfronten, Wilhelmine, har savnet deg:) Håper sykdom er overstått og hverdagen er tilbake til "normalen".

Klem Trine:)

Tevanga sa...

Velkommen tilbake :-) Du har vært savnet! Sykdom er no herk, og jeg håper dere har basket dere igjennom det og blitt friske alle mann. Jeg har bare pollenallergi jeg, og det er mye som er verre enn det, så jeg er egentlig bare fornøyd. Denne TV-serien har ikke jeg sett før, men jeg husker som om det var i går da vi fikk "kabel-tv". Tenk, mamma og pappa hadde ikke sagt noe til meg om dette, men en ettermiddag kom altså en mann i blå dress og "fikset". Foreldrene mine syntes visstnok det var flaut at jeg satt hjemme hos naboen og så på tv hele dagene, så da krøp de til korset... Og svensk barne-tv var virkelig noe helt for seg selv. Moro :-)

Klem

Bente sa...

Hei Wilhelmine - godt er du er tilbake:)

Mye nostalgi her, ja - lenge siden jeg har sett Barne-TV.

Klem til deg fra Bente.

Mette sa...

A, barndomssminne! Takk for linken :-)

Haper dere er bedre.
Ha en fin fin helg.

bevaremegvel sa...

Herlig med barndomsminner :))

God helg!

Klem fra Therese.

Randi! sa...

Hei vakre...
Godt du er tilbake...har savnet deg!
Fortsatt god bedring til deg og dine!!))
God helg og skal titte innom her fortere en du aner!!

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Hadde nok bare NRK i min barndom, fikk ikke svensk tv før vi flyttet til Tønsberg i 1988, men bare på klare dager....Ikke noe ekstra antenne;-))
Godt du er tilbake:-)))
Klem Siri