29. mai 2012

Mine gyllene skor

Endelig fikk jeg meg nye sko, sommersko, eller rettere sagt sandaler...det har ca. tatt en evighet å finne frem til noen som jeg liker, er gode å gå i og ikke koster skjorta...på Bianco i dag måtte jeg bare manne meg opp, si til meg selv at sko er sko og jeg MÅ ha noen, det er ikke fint å gå i helsesko 24/7...så da fant jeg endelig noen fine sandaler som også hadde gullspenne bak...da er det bare å lakke tærne og ta på seg gullskoa. Jeg forsøkte å forklare til brannmannen at dette nå bare var par 1. og at det i løpet av kort tid må bli både par 2. og par 3....det forstod han seg ikke på, "har du ikke fått deg sko nå a?" sier han...samtidig som han peker på et par høstsko som har stått i gangen i evigheter...herre gemmini...han må jo forstå at jeg også må ha noen sorte sandaler, noen i en litt artig farge og noen med litt høyde på, for ikke å glemme noen veldig gode joggesko...og Converse...nei, forresten ikke Converse...jeg er jo liksom en voksen dame...hi,hi...(les= Wilhelminedøttrenes ordre)...men her er de nye...jeg elsker dem allerede...


9 kommentarer:

designhund sa...

superduperfine!!
de må jeg også prøve tror jeg..
gullspenna var jo prikken:)
klem fra Tone

En støvel og en sko sa...

Ja, sko må man ha så klart, flere par ;-)
Disse var kjempefine!!
Klem :-)

Bente sa...

Kjempefine, Wilhelmine:) OPS - jeg har to par Converse og jeg er eldre enn deg - bare løp og kjøp:):)

Klem!

salige lavendel sa...

Sliter med å finne sko jeg liker selv for tiden. Disse så både fine og behagelige ut!

Mette sa...

Nei, menn forstar aldri vare sko-behov... :-)

siri ore elle sa...

Hei på deg!

Kjempefine sko! Har dilla jeg også, et par er bare en begynnelsen...
Jeg har Converse, er ikke så ung jeg heller, men sier som Bente over her: Løp og kjøp!!

Klem Siri:-)))

Stilleben sa...

God kveld kjære W! Det var så hyggelig å møte deg igjen. Takk for super gave, gleder meg til å dyrke frem boxen. Håper du kom deg vel hjem. Jeg var så mett og (positivt) trett etter herlig dage sammen med dere, at jeg sovnet tvert på sofaen her hjemme. Det var en utrolig hyggelig dag. Håper vi kan gjenta det snart - gjerne hos meg. Jeg skal være hjemme heeeeeeele sommeren. Kun male! Jeg må la mannen i huset lage mat, for matlaging, der er jeg ikke så god som jeg er til å male, he he. Sov godt og vi kommenteres snart. Klem fra M

Loppedilla sa...

smiler og leser:) jo man trenger flere.. og menner skjønner ikke sånt!

Randi! sa...

Sånne må jeg prøve....bare haaaater å kjøpe sko,sandaler ....Syns den lille detaljen med gull var fint. Kan jo brukes til både hverdag og fest!
Så nå må Randi løpe og kjøpe!!