23. juli 2012

Bloggverden ordner alt og ferieplaner; New York


Når man blogger så kan man ordne alt, ønsker meg seg noe...så bare tryller bloggefeen litt med tryllestaven sin...så kommer gledene. Husker dere jeg etterlyste dette stoffet, plutselig så dukker det opp en mail fra søteste damen bak bloggen "Med et lekent sinn", hun hadde et helt dynetrekk som jeg etterlyste og nå er det på vei i posten til meg, dette er lykke!



Så etterlyste jeg jo et annet stoff, som jeg lurte på navnet til den som hadde designet det...bloggverden svinger seg med tryllestaven igjen...strør på litt ekstra glitter...og vips...så har jeg navn og nettside på tekstildesigneren...til og med mail fra deigneren selv har jeg fått...blogging er magisk.





Takk også til alle som har vært så overbærende med Wilhelmines salgs innspurt den siste tiden også...sommeren er litt slik her i huset, nye saker flytter inn og gamle skatter flytter videre...men nå er det tilbake til litt mat, interiør og cafè liv snart. Ferien i år går nemlig til New York og Florida...jeg gleder meg så mye...kamera skal med og jeg lover å dele med dere...sjekk denne videoen da, av en italiensk restaurant i New York...alt er bare så perfekt med denne videoen...denne videoen er Wilhelmine rett og slett!!!





TUSEN TAKK til alle dere som leser bloggen, kommer med tryllestøv og legger igjen fine kommentarer hver dag, jeg er bare så glad i dere alle sammen skal dere vite. Blogging er kreativitet, glede og raushet. Ikke minst bidrar det til at man også blir kjent med så mange gode bloggvenner!



3 kommentarer:

Bente sa...

Hei Wilhelmine - i bloggverden ordner alt seg - så godt:) Massevis av god ferie - vi er hjemme fra California og New York nå - herlig ferie! Bloggen ble ikke oppdatert så mye som tenkt - til dels pga av til tider dårlig (og dyr) nettilgang -og til dels av store innslag av feriemodus:)

Vet ikke om du har vært i New York før - men uansett; gled dere! Og så MÅ dere oppsøke Chelsea Market - som er den gamle Oreofabrikken som er omgjort til et innendørs marked med mange spennende matsteder + min favorittbutikk, Anthropologie! Chelsea Market ligger i 79 9th Avenue/W 16th Street. Kjøp med mat og ta picnic på High Line som ligger rett ved. High Line er en 2 km lang beplantet gangvei som er bygget i høyden (tidligere en gammel jernbanelinje) - er et av New Yorkernes favorittsteder - og flott utsikt over Hudson River.

Ellers er det jo herlig bare å rusle rundt - hektisk på Times Square, men fine grønne lunger i Central Park og nede i Battery Park. Se byen superflott fra Top of the Rock (toppen av Rockefeller Center). Og så MÅ dere oppsøke det bittelille bakeriet, Levain, som ligger på Upper West (det området hele filmen 'You've Got Mail' ble spilt inn) - bakeriet finner du i 167 West 74th Street/Amsterdam Avenue.

Ha en flott ferie - stor klem fra Bente:)

Petra / Popetotrora sa...

New York och Florida... Så himla härligt! Gissa om jag är avundsjuk på dig!? :-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

HIhi så gøy at pakken alt er kommet frem! Og så bra du ble fornøyd! Nyt dagene og den kommende ferien. New York. WOW. Mitt ultimalte feriemål. Dit vil jeg og!! Ta masse bilder å del med oss! God tur!