18. juli 2012

Wilhelmine hekler igjen...kleshengerdilla og linselus


Wilhelmine har lagret opp med garn til ferien som snart begynner...det produseres heklede kleshengere til den store gullmedalje, det er så koselig å lage disse, det går passe fort og blir ferdig på en kveld i sofaen, også er det så fint å ha dem hengende i gangen på knaggerekken til gjester som kommer...er de ekstra snille får de med seg hengeren jakken henger på hjem...hi,hi... . Det var salg på dette nydelige garnet i en garnbutikk, de fineste farger...da er det gøy å hekle igjen...


Jeg har en svigersønn som er så flink til å ta bilder. De to øverste har jo jeg tatt...ikke så fancy kanskje...men sjekk dette av Fabian da...så bra effekt;)) En dag skal jeg leie inn svigersønnen min til å ta bilder en hel dag sammen med meg...av mat, loppis og andre rariteter...(det vil du sikkert mr. T...hi,hi) jeg har fått låne en linse av han...men for å si det slik...det går ikke så bra...hihi...men jeg gir ikke opp...ha en fin kveld videre...man skal ikke sova bort sumarnatta...tralla la...


7 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempekoselig med pyntet på kleshengerne. Jeg har kjøpt meg noen med strikker trekk. Pynter fint opp. Kjekt med svigersønn som er god til å ta bilder det har jeg også. God ide å få han til å fotografere en dag. D

randi sa...

Jeg bare må prøve meg på å hekle pynt på kleshenger! Bare så uuuutrolig fint!
Og bilde av fineste Fabian. ..flott! Han er en flott gutt!
Ha en fin sommerdag videre!

Spire sa...

Åh! Nå ble jeg inspirert. Har lenge tenkt at jeg skal prøve meg på dette! Nå tror jeg jaggu jeg skal gjøre alvor av det! :)
Trivelig torsdag ønskes!
LenaE

Anna Therese sa...

Så mosomme kleshengere da :) Tror jammen eg også har noen i tre liggende så kanskje eg også skal hekle slike :) Ha en fin kveld videre!

PillePalle sa...

De ble så fine! Har også begynnt med noen nye hekleprosjekter.
Klemmer fra PiPa

PillePalle sa...

De ble så fine! Har også begynnt med noen nye hekleprosjekter.
Klemmer fra PiPa

Loppedilla sa...

Så fine de ble! Æ kjøpte en hel haug av disse på loppis og de henger så fint til pynt i skapene mine:) nyt som erfaren:)