11. juli 2012

Salg av retrostoff og skatter

Jeg klipper og pakker, ut uken blir det salg av stoffer og noen flere skatter.  Frakt tilkommer. 


Stoff nr 1. 

MÅL:  130 cm x 50 cm, kr 100,- + 23 kr i frakt


Stoff nr. 2.
Mumi barnestoff. MÅL: 67 cm x 115 cm og et Kardemommeby putetrekk selges samlet kr 200,-






Stoff nr. 3.
Stor rest av dynetrekk, selges kr 100,- masse stoff.




Stoff nr. 4
Helt orange dynetrekk med store blomster, selges kr 200,-



2. Stort Figjoflint fat i fin mintgrønn farge selges kr 300,-

2. To gamle fine opalinglass i turkisblått 200,- pr stk,- Kjøper du begge får du dem for 350,-kr


3. Gammel fløtemugge i turkisblått opalinglass selges kr 200,-

5. Rød Luxo lampe til vegg, i meget god stand. Selges kr 300,-


 ...mere retrostoff: 

Fine, fargesterke retrostoff i store stykker til salgs for kr 100,- pr stk. Målene er:  130 x 40 cm pr bit.

Stoff nr 5.  selges kr 100,-  for et stk på 130 x 40 cm,  har 2 stk 

Stoff nr 6. Har 3 stk.  130 x 40

STORE FINE PUTETREKK!

Stoff nr 7. 1 Stort putetrekk, selges for kr 80,-

Stoff nr. 8. 2 ekstra store  putetrekk fra Husflid i Køben til salgs for kr. 200,- for begge samlet. Passer fint til de store IKEA gulvputene. 







4 kommentarer:

Fargevandring sa...

Fine stoffer og ting du selger:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Heisann:)
Mykje flott du selger! Eg digger det Daisy- serviset og Figgjo fatet i mint!!:)
Du spurte meg om det rosa bestemorsengetrekket eg har er til salgs. Og eg er litt i tvil der, fordi eg har fått det etter mi eiga bestemor. Men eg skal sjekke om der er eit til. Då kan du evt få kjøpe det eine. Kjem tilbake til deg om det om eitpar dager. Mamma som kan sjekke dette er vekkreist for øyeblikket:)
Ha ein fin kveld!
Klem :-)

Mette sa...

Jeg er ingen god bloggvenn for tiden - sommeren tar sitt! :-) Ser du har masse pa programmet om dagen med salg av ting og tang og alt det fine stoffet. Heldige de som kjoper og lager ting av disse!

Ha en fortsatt fin fin sommer!

3prinser sa...

Så mye flott du selger da... teller på knappene, skal skal ikke kjøpe stoff og stil stoffet ditt... hmmm...