12. juli 2012

Svigersønnens DIY pakke tips til ferien.


Slik pakker ekte mannfolk, om man vil imponere svigermor er dette tingen å gjøre...se hva den fine svigersønnen min har imponert meg med da. Dette er bare pakketips nr 1. DIY fra en mann...det er ikke ofte her på bloggen vell...

Trinn 1. Legg alle skjorter, gensere oppe på hverandre, leggde helt flatt, armene rett ut...


Trinn 2. Bukser legges så på flukt med armene...boxer og annet legges på...har du ting som ikke skal knuses, er det fint å legge dette inni midten...


Trinn 3. Så begynner selve pakkingen...hi,hi...jeg må le når jeg ser dette bildet asså. Han hadde sett tipset i et blad og jeg må si det passer Mr. T veldig godt...sjekk de to siste bildene nå da dere...


Trinn 4. Fix - fax ferdig til å legges i kofferten...perfekt ikke sant;)) 



5 kommentarer:

Min stil sa...

He he... Morsomt tips.
:) Susanne

Janet sa...

Fantastisk! Måtte vise til husbonden. Han ble imponert.

Snullemor sa...

Det holder....lige indtil han skal bruge det første stykke tøj, så er hele kufferten kaos ; )
Spørg lige om han har gjort det før?
: )

gult hus i svingen sa...

Da pakker vi for å reise nordover.....sånn som din svigersønn;) man lærer så lenge man lever...fantastisk:)

klem fra Trine:)

Randi sa...

Og jeg er forbauset.....hvorfor har han ikke lært meg? Så lurt,,,,og så morsomt å se gutten brette og tøye og bøye...måtte smile litt! Kjempelur måte å pakke på!))))