30. juli 2012

Kontorpynt

Det er viktig å ha det fint på kontoret sitt. Egentlig skulle jeg ønske jeg kunne male veggene og skape mitt helt personlige preg på den lille boksen av et kontor jeg har. Men da tror jeg huseieren hadde fått adrenalinet i kok...hi,hi...men pynte opp kan man jo gjøre. Jeg har heklet pynt på et Norgesglass og satt frem en liten bil...jeg drømmer om å reise på road trip i en slik fin bil...om noen har en og vil ha meg med er jeg klar...hi,hi...


Er det forresten noen som vet hvilken størrelse på Picasa jeg skal velge om jeg vil ha bildene lengre...skjønner dere hva jeg mener...jeg vil liksom dra de litt på toppen så de blir større...

3 kommentarer:

emblas-kanel sa...

Ja, tenk å kunne dratt på tur i en sånn gammel folkevognbuss. Så en rosemalt slik i fjor i Sverige, med et sånt orange og blått telt ved siden av. Slike telt som alle hadde på 70-tallet.
Wilhelmine, du kokebøkenes kvinne - har du ei god bok om Afternoon tea å anbefale meg. Husker du skrev et innlegg om det for lenge siden, men klarer ikke å finne det igjen.
Ha en fin dag. Klem
Ps. Bloggen min starter snart igjen :-)

AvMeg sa...

Så fin den hylla, speilet og stolen under var - berre lekkert ! (Skriver det under dette innlegget for jeg fikk ikke gjort det i går :)

Unknown sa...

Kjekt å ha kontor. Skikkelig hippi med sånn folkevogn. Jeg kunne også tenkt meg en tur :-)