4. juli 2012

Hjelp!



Hei på dere, dette bildet har jeg funnet på LUNDAGÅRD blogg, en fantastisk blogg som jeg ble tipset om i dag, der er det et bilde fra et hus de har leid...poenget er at jeg her så et stoff som jeg har jaktet på i ca. evigheter...please, er det noen her ute i bloggverden som vet hvor det kommer fra og om man får kjøpt det i dag, evt. hvor...om jeg får tak på det er det julaften, 17 mai og bursdag på en gang...ja, også bloggtreff også...for det er så koselig...hi.hi...
I dag hadde jeg nemlig en dame som kom innom for å hente vattepper hun hadde kjøpt av meg...det var den søteste Tevanga bloggedamen, bilder kommer i morgen fra den hyggelige kaffestunden...nå er jeg bare heeeeelt opphengt i dette stoffet...jeg vil finne det så veldig, veldig!!! Ha en fin sommerdag til dere videre, klemmer deles ut i øst og vest...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Carina Hägg
http://www.carinahaggdesign.se/eother.htm

Lykke til :)

Re-dizain sa...

Ser att någon redan avslöjat designern för dig:) Kolla på ett reportage från hennes hem. http://www.dn.se/bostad/farg-ar-carinas-passion
Kram på dig ...