26. juli 2012

Rød glede

Tidligere har jeg nevnt at TIGER, den danske fine kjeden har åpnet butikk i nabobyen til Wilhelmine. De har mye fint, men det er liksom noe eget med å gå inn i TIGER på Københavntur...så jeg skal ikke "ta av" i denne butikken her hjemme...det er jo grenser for hvor mange små boller og servietter man trenger...selv om jeg egentlig trenger ganske mye...hi,hi. Da de åpnet hadde de denne lampen til salg i butikken sin. På tips fra den gode bloggen Tevangas teselskap, som hadde kjøpt lampen i sort, ble jeg inspirert og kjøpte lampen i rød, brannbilrød...den er så fin...gleder meg til å style stuen med den når vi får den nye sofaen...en gang før jul...godt å ha noe åse frem til da dere. Den fine kakeboksen fikk jeg av en søt og snill dame...det er bare utrolig hvor mange gode mennesker det er, jeg samler rett og slett på snille folk...jeg blir glad av snille damer og menn jeg...næmen nå skriver jeg meg jo helt bort...det var jo lampen det skulle handle om...249,-kr...for denne fine retro style lampen...ække gæli vell???


Denne boksen skal fylles opp med kaker og få flytte inn i Wilhelmines mellomste datter når hun flytter til Oslo...hm...kanskje det blir hallongrottor eller sjokolade tebrød i boksen...


4 kommentarer:

Stilleben sa...

Hei W! Så flott rød lampe og fin boks. Du, er det en slagbenk du har der, å den ser fin ut, kan du ikke blogge den? Jeg har en slagbenk selv som står på kjøkkenet. Lurer på om jeg skal male den eller ikke. Litt valgets kval. Ha en fin dag. I dag skinner solen, mon tro om det ikke blir en liten strandtur her. Jeg må jo gjøre noe med marsipanfargen...Klem fra M

Anne sa...

Fin lampe :-) Den tiger butikken er helt super!!! Visste ikke at den var kommet til Norge. Litt dumt det der, blir liksom ikke så stas når en kommer til Danmark da.

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

hihi takk for fin pakke!! For det er vel deg jeg har fått den ifra?! Elsker bordskånerene, slike har jeg lett etter lenge! Nå skal de i rød plast fra Ikea ut! ;D Og takk for nydelig duk og kappe. Stort smil fra meg!

Kristina (Kristina's krem) sa...

Gosh, den lampa havnet rett inn ved hjerterota mi.. Måå ha!! :)