29. juli 2012

Hylle på plass



Endelig er hyllen på plass, en gammel telefonhylle har kommet opp på veggen i 2 etg. Med speil over, den er så fin, husker mormoren min hadde en slik med telefon på og katalogen under på hyllen. Det er liksom litt String feeling over denne hyllen syntes jeg...kanskje det er det? Jeg må bare finne noen fine bilder å ha ved siden av nå da. Under har jeg en sengepuff som jeg har malt sort og trukket om med et kjøkkenhåndkle fra Marimekko, stoffet er jo så dyrt...og jeg trengte bare en liten bit, så da passet dette kjøkkenhåndkle perfekt. En ny stoffskatt har også flyttet inn...lurer på om jeg skal få lurt Fabian til å ha dette på sengen sin...hm...det blir ikke lett...han er definitivt ikke noen retrogutt...men jeg får finne ut en plan...syntes dette er så fint. Ha en fin søndag alle sammen!


Fint mønster, husker jeg hadde et slikt i brun og orange farger når jeg var fjortis...


5 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Lekker retrohylle under det speilet, Wilhelmine:)
Liker puffen også jeg:)
Hva om du bare rett og slett legger på sengesettet til Fabian, kanskje han ikke sier noe?;)
Klem fra Trine:)

Bente sa...

Så fint, Wilhelmine - har samme Marimekkostoff som forheng foran 'rote-hjørnet' på kjøkkenet:)

God søndag til deg - nå har vi akkurat kommet hjem fra tur, så nå blir det kaffe og restekaker fra i går!

Klem!

Gunnhild sa...

det ble en flott vegg! tøff hylle, og kul telefon!
marimekko er også en klar favoritt :)

jeg har også heklede trekk på mine krakker, men jeg måtte må dem laget på bestilling, siden heklenålen ikke virker her i huset :)

Unknown sa...

Stilig. Sånn hylle har min svigermor. Lurt å bruke håndkle til trekk på puffen. Jeg liker godt marimekko. D

Sukkerspinnengelen sa...

Artig å se møbler 'alle' hadde da jeg vokste opp. Mye lettere å se kvaliteten i disse møblene i dag. Jeg husker mora mi snakka varmt om teak (tikk, sa ho).

Men den telefonen.., skal du operere inn en mobiltelefon i den?