5. juli 2012

Favoritt kjøkkenkluter fra Rafens

Wilhelminebyen er på vei til å ta av på interiørfronten...vi har fått RAFENS på kjøpesenteret og danske Tiger på et kjøpesenter i nabobyen...det er nesten til å feire, eller det må feires...eller jeg har feiret egentlig. Jeg har nemlig kjøpt de fineste kjøkkenkluter fra RAFENS, de er fra RIC og er i flotte farger. At de var på salg til 50% nå var ennå bedre. Disse klutene er så gode og holder seg fine i formen og fargen i lang tid. Jeg tar mine i vaskemaskinen og de holder seg like fine i fargen. Har du ikke prøvd disse er de å anbefale. (Hm...nå lurer jeg egentlig på om det går an å blogge om vaskekluter når man skal snakke om en butikk...hi,hi...ja, det gjør det vell sikkert). 4 creme brulè former ble også med hjem, 25 kr stk, jeg syntes creme brulèen smaker best i slike flate former...litt sær får man vell lov til å være. En skatt fra Tiger skal dere også få se i løpet av sommeren, må bare få frem styling humøret snart...



Glade farger på oppvask kluten gjør meg glad...


Wilhelminefamiliens favorittdessert skal snart testes ut i disse formene.


3 kommentarer:

Jatte sa...

Snasene kluter! :D

Ha en herlig kveld,
Klemmer fra Jatte:)

Tevanga sa...

Wilhelmine!!! Du må se hva jeg fant på roadtrip'en min til Indre Østfold i går. Har ikke landa enda jeg. Og takk for sist forresten :-) Det var så innmari koselig!

Jeg tror forresten absolutt at kjedelig arbeid på kjøkkenet går litt lettere unna når man har så spreke farger på klutene som dette.

Stor klem

Rosetrend sa...

Hei hei!

Freshe farger på klutene du kjøpte! Jeg kjøper mine fargeklatter til kluter på Stoff og Stil. Syns de også har et godt utvalg.

Gøy å se fra Londonturen deres! Det er noen tips å hente der skjønner jeg. Og dere har fått noen gode minner :)

God helg!