27. desember 2011

Julepynt i Wilhelminehuset


I år har det faktisk blitt slik at det er to store kasser med julepynt som står pent på plassen sin i kjelleren, Wilhelmine fikk en slags fobi mot nisser og annen rød julepynt i år. Utrolig hvordan man endrer seg i takt med tiden...eller i takt med de andre bloggerne skal man kanskje si...hi,hi...men jeg blir inspirert og betatt av så mye her inne i Bloggverden, så gjelder det liksom å finne sin egen vri på det hele. Det ble bare ikke rom for å ta frem all julepynt her i huset denne julen, sorry nissefar...

Det som ble jul i år for Wilhelmine var feks. disse fine gryteklutene i en kakeform...



...eller røde kjøkkenhåndklær over kitchen aiden...



...eller en engelgirlander på plass i vinduet....




....eller safranskorpor i et Norgesglass på hylla



....eller et kubbelys i en fin rød skål fra Thailand






2 kommentarer:

AvMeg sa...

Ja, det er rart som smaken endrer seg. Det som jeg likte for noen år siden, kunne jeg ikke tenkt meg å satt fram til jul i år...
Synes du har pyntet fint i år jeg :-)

Loppedilla sa...

hehe! enig! blitt påvirket æ også! Mye som ble liggenede pent i kassene sine! Kommer ei ny tid igjen:)