11. desember 2011

London uten kamera!

Hvordan i alle dager kan det ha seg at Wilhelmine klarer å reise til London uten kamera...det er bare helt utrolig, jeg som hadde gledet meg til å vise dere alle bilder fra turen vår, julebordet for Wilhelminefamilien ...ja,ja...ikke noe å gråte over...men her kommer det iallefall noen linker til steder vi besøkte.
Den første kvelden spiste vi på Hawksmore, en FANTASTISK restaurant som lå i Covent garden området, den hadde veldig NY style og vi ble servert de beste steaks jeg har smakt noensinne, sjekk denne linken for mere inspirasjon 




Neste dag spiste vi igjen på en Gordon Ramsey plass, denne gang en pub som lå ikke langt fra Canary Wharf, det tok litt tid å komme dit, men maten var verdt tube turen,,,nydelig fish and chips til Wilhelmine og slow cooked duck for brannmannen...gjett om han koste seg da...det var litt ekstra denne dagen også for Wilhelmine hadde nemlig bursdag, det er jo også derfor vi flotter oss slik...hi,hi...tallet er ikke til å snakke om... Ramseys pub heter Narrow, trykk på linken under så ser dere hvor vi var. 





Videre spiste vi på kvelden på en indisk restaurant som hadde fått så bra anmeldelser, den så så fin ut på nettet, men den var en STOR skuffelse...så dyrt og maten var ikke god, neste gang blir det Brick Lane og indisk mat...mye bedre og mye billigere...men, men...gjort er gjort. Det er bare så synd at kamera ikke var med, jeg så jo så mange fine cafeer, denne gang gikk vi litt i sidegater rundt Covent garden og slikt, Wilhelmine liker egentlig seg ikke så godt rundt dette området, Notting Hill og Hampstead er jo mine favoritter, men faktisk denne gangen må jeg si at jeg ble imponert...det er bare et hav av flotte spisesteder, det blir garantert ikke lenge til neste tur. Vi fløy fra Gatwick denne gangen og det er bare såååå mye bedre en masete Stanstead...ha en god søndag videre alle sammen, nå er det bakedags...berliner kranser og krumkaker står på planen...hvis smøret holder da... Det ble jo kjøpt med noen små saker hjem fra London, men ikke mange, bare bitte litt...det kommer i morgendagens innlegg...adventsklem fra meg;) 

2 kommentarer:

siri ore elle sa...

Hei Wilhelmine!
Høres ut som du har kost deg!!
Her er det rolig søndag etter Rudolf-festen i går!!

Fin adventssøndag til dag!!

Klem Fru Samuelsen

gult hus i svingen sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag, Wilhelmine:) deilig med tur til London:)
Gjør da vel ingenting om kamera ble hjemme denne gangen:) Du og brannmannen hadde det da fint allikevel:)

Klem fra Trine:)