25. februar 2012

Berlin, del 2

Da er det duket for litt brunch på Anna Blume som ligger i Prenzlauer Berg, det er en fantastisk fin café. Det er nok brunch som er tingen her. På et fint stettfat fikk vi servert masse deilig pålegg, med gode ferske bakervarer til...du og du som vi hygget oss, med en deilig kopp te og ferskpresset appelsinjuice var opplevelsen perfekt. I dette området som cafeèn ligger er det også masse koselige små butikker, som å gå på skattejakt å finne frem til dem. En god venn sa til meg at jeg ikke måtte forvente meg at Berlin var lik London feks...for hun vet jo hvor glad jeg er i London, og jeg var litt skeptisk i starten, det tok liksom litt tid, noe vi ikke hadde så mye av, men når det er sagt så var Berlin på ingen måte lik London eller noen andre storbyer jeg vet om, men Berlin er avslappet og sjarmerende ujålete, det spørs nok om vi ikke må tilbake en gang...bli med oss på et godt måltid her...




...hm...er det Wilhelmine som sitter i bakgrunnen tro...hi,hi


...slik kan man også servere en kopp te...


...men nyte den kan vi...


kakemumser koser seg på tur med mammaen sin...


more Berlin tomorrow...

5 kommentarer:

Lene sa...

Det så ut som dere hadde en toppers tur! Berlin er et sted jeg må besøke engang tror jeg :)

Ha en fin helg!
Klem Lene

PillePalle sa...

Å, det var sikkert veldig delikat! Frokost etagèren ser fantastisk ut! Dere hadde det utrolig hyggelig, synes jeg. Fin lørdag til deg. Klemmer, PiPa

Høytrykk sa...

Det var litt av et påleggsfat! Og kakene da... tyskere kan virkelig kaker! :)

Lise B sa...

Fikk du med deg loppemarkedet på Prenzlauer Berg? Det er utrolig kjekt! Ellers skal jeg notere ned denne kafeen til neste gang, ser utrolig kjekk ut!

Anonym sa...

God kveld Wilhelmine!
Herlige jenter på herlig tur! Gleder meg skikkelig til våre jenter blir store og vi kan farte rundt på den måten! Gi lyd fra deg dersom det blir en tur over fjorden snart, ja, jeg slenger meg gjerne med på et lite treff!!! Og kom gjerne innom meg! Fortsatt god kveld og fin ny uke til deg og dine! Klem fra Anne