3. februar 2012

My workstation

Tenk så mye tid vi tilbringer på jobben da dere, da er det viktig å ha det litt hjemmekoselig rundt seg. I dag skal jeg dele med dere noen pics from my work station. Endelig er det helg og fredag, her i huset er det den faste fredags pizzaen og tvkveld i soffaen. Denne helgen er det ingen planer bortsett fra å holde varmen i vinterkulden, kose oss inne er nemlig noe vi kan her i Wilhelminehuset. Det blir nok høy kakaofaktor hos oss i løpet av fridagene, kanskje bake litt... også skal brannmannen teste ut en rødvinkyllingrett som stod i VG, tipset av gode kollegaer på jobben, skal bli gøy å høre om det var flere som laget den på mandag...men nå er det helga...sjekk mine rosa detaljer på kontorplassen da, det er jo litt moderne faktisk...kanskje jeg skal få meg den pink rosa washi tapen også...den er så fin...ha en god helg amigos!


Litt åndelig spirit i en hektisk hverdag...finfin budda fra Søstrene Grene


En av tråkurvene som jeg hadde dilla på i høst...dere ser rosa fargen...mangler bare washi tapen i pink...


Om jeg bare hadde vært like klok som denne karen...


Te blir drukket i store mengder mellom alle rapporter og møter...


Wilhelmine elsker kort, må ha de overalt...


Kasparas fargeterapi må også være med på jobben, fine hjertet i vinduet...

6 kommentarer:

Stilleben sa...

God kveld! Så fint du har rigget til på kontoret! Ja, det er viktig å ha det hjemmekoselig rundt seg. Man tilbringer ufattlig mye tid på nettopp: jobbstedet. Du og dine må ha en riktig fin helg. Jeg skal faktisk til oslo i helgen på kurs. I tillegg har det vært en hektisk uke, denne uke. Positivt altså. Mer om det en annen gang. Klem fra M som i likhet med mange andre har blitt vanvittig forkjølet. Må bare passe på å bruke lommetørkle så jeg ikke får istapper under snuta, he he.

Brit Strikkenerd sa...

Dette er måten å trives på jobben på. Skal jammen meg gjøre et lite dyppdykk på min plass også!! Må bare grave meg ned til pulten først!! God helg til deg:)

Re-dizain sa...

vackert käre vän!!!

siri ore elle sa...

God kveld, Wilhelmine!!

Så koslig du har det på jobb, masse fine detajer. Ikke akkurat sånn det jeg har min arbeidsplass, men har bilder av ungene i alle fall!!

Kos deg inne i varmen, det skal jeg også gjøre. Blir masse vedfyring i helga.

Klem

Moccamamma sa...

Her var det bare å la seg inspirere:)

Så sprekt kan det altså bli med litt mer farge i hverdagen. Mitt kontor er fortsatt skremmende sterilt etter at jeg kom tilbake fra permisjon :) På tide å svinge seg litt! Skal se det blir ny vår på mitt kontor også:)

Takk for inspirasjonen, og god helg!

Moccamamma :)

Bente sa...

Så hyggelig kontorplass, Wilhelmine - viktig det! Jeg skal bytte kontor i begynnelsen av mars - fra et stort til et lite - der blir det sikkert fint- må bare få satt mitt preg på det først - det må jo nemlig til hvis man skal gjøre en bra jobb:)

Gode kalde dager til deg - snart er det Ikeatur og browniesbaking her. Klem!