12. februar 2012

Wilhelminefamilien blir vartet opp på besøk

I går var Wilhelminefamilien på besøk hos en fantastisk god dame som betyr så masse for Wilhelmine. Hun bor et stykke unna Wilhelmine og siden det var første gang vi skulle hilse på familien hennes så var vi spente når vi satt i bilen, det var nesten som å reise på ferie. Turen gikk langt inn i vinterskogen og etter en lang kjøretur var vi fremme hos det koselige huset. Det var faktisk som å komme på ferie, vi ble vartet opp med god mat og drikke, hun hadde laget den beste elg gryten jeg noensinne hadde smakt...angrer allerede på at jeg ikke spiste mye mere for den var FANTASTISK. Den koselige familien hadde bygget på en finfin vinterhage som var i full bruk hele året, der ble vi plassert med saueskinnfell og godt i glasset, det var virkelig en kveld som ga energi. Mange fine små detaljer for Wilhelmineøyet var det også i huset, her kommer et lite bilderas fra vår lille "feriekveld" i Sørumsand. Ha en fin søndag og morsdag alle gode bloggvenner. Kos dere med kake og solen som faktisk titter frem her i Wilhelminebyen. 


Fineste vasen med nydelige tulipaner.


Skap fra Zanz i Lillestrøm, importert fra France...jeg hadde bare lyst til å ta det med meg hjem...det var sååå fint, nydeligste patina...


Wilhelmine fikk servert god te fra husets datters lille tebar...


Kjøkkenhåndkle i beste Wilhelminestil fra Illum


Sjekk denne fine vinterhagen da...jeg vil også ha en slik kjære brannmann...når vi blir lottomillionærer skal vi bygge en slik, det ble bestemt i går på turen hjem...dermed basta!


1 kommentar:

Randi sa...

Koselig og fin blogg du har :)

Sånn hagestue vil jeg ha også,,men får ikke mye for lottopremien på 50 kr i går ;) :)

Randi